23 / 12 / 2024

Numara 19 Ofis Yönetimi Kimin

Numara 19 Ofis Yönetimi Kimin

Numara 19 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi Umbrella Holdings S. A. R. L tarafından 10 bin TL sermaye ile bugün kuruldu.

O ilde taksitle 19 adet iş yeri satılıyor! Ofis ve iş yeri alacaklar bu tarihe dikkat! 

Sakarya Büyükşehir Belediyesi, Sakarya ili, Adapazarı ilçesinde yer alan 19 adet ofis ve iş yerini peşin ya da taksit imkanıyla satıyor. Peki Sakarya'da yer alan iş yerlerinin fiyatları ne kadar? 

Taşınabilir evlere talep yağıyor! İster ofis yap, ister ev! İşte 8 ülkenin talip olduğu o akıl almaz evler!

Tüm dünyayı etkisi altına alan koronavirüs salgını ile insanların tercihleri de değişmeye başladı. Kovid-19 salgını ile birlikte üretilmeye başlayan ''taşınabilir evlere'' talep yağıyor. Hem ofis hem de ev olarak kullanılabilen aynı zamanda taşınabilen bu evler herkes tarafından merak ediliyor. İşt

Kovid-19 salgını ofis trendlerini nasıl etkiledi?

Dünya Gazetesi köşe yazarı Vahap Munyar, bugünkü köşesinde Asembly Buildings Kurucu Ortağı İsmet Öztanık'ın yeni ofis trendlerine ilişkin açıklamalarını kaleme aldı. İşte Vahap Munyar'ın 'Hibrit çalışma yerleşiyor ‘ihtiyaç kadar ofis’ formülü öne çıkıyor' başlıklı yazısı...

Ofis sektörü hareketlendi!

Ofis ve iş yeri inşaatı için alınan ruhsat sayısı Kovid-19 salgınına rağmen artış gösterdi. Ocak-haziran döneminde ruhsat verilen ofislerin yüzölçümü 2020'nin aynı dönemine göre yüzde 108 yükseldi ve 1.2 milyon metrekareyi geçti.

Manisa Meydan 19 Haziran'da satışta! Yeni proje!

Gergül İnşaat tarafından Manisa Uncubozköy'de hayata geçen Manisa Meydan projesi 19 Haziran'da lansmana özel fiyatlarla satışa çıkarılıyor. Proje içerisinde alışveriş merkezi, ofis ve konutlar yer alacak.

Ofis tercihlerinde hangi kriterler değişti?

Kovid-19 salgınının en çok etkilediği sektörlerden biri ofis pazarı oldu. Peki salgınla birlikte ofis piyasasında neler değişti? İşte detaylar...

İstanbul'da ofis fiyatları hangi ilçelerde arttı?

Koronavirüs salgını ofis pazarını nasıl etkiledi? Ofis metrekare fiyatları arttı mı? REIDIN tarafından konuya ilişkin bir çalışma yapıldı. İşte o çalışmanın sonuçları ve Kovid-19 sürecinde ofis pazarı verileri...

İstanbul'da ofis piyasası Kovid-19'dan nasıl etkilendi?

Colliers International tarafından 2021 ilkbahar yaz İstanbul Ofis Piyasası raporu yayınlandı. 

Kovid-19 ofis pazarını nasıl etkiledi?

‘GYODER Çözüm Platformu’nun altıncı toplantısı, Alkaş iş birliği ile ‘Şimdi Her Yer Ofis’ başlığı altında Digital Network Alkaş platformunda online olarak yapıldı. Peki toplantıda neler konuşuldu? Kovid-19 ofis pazarını nasıl etkiledi? İşte detaylar...

Kovid-19'la hangi ofislere talep arttı?

2020'nin başından itibaren tüm dünyayı etkisi altına alan Kovid-19 salgını hayatın pek çok alanında olduğu gibi ofis kullanımında da ciddi değişikliklere neden oldu. Pandemi sürecinde uydu ofislere talep arttı.

Kovid-19 İstanbul'daki ofis pazarını nasıl etkiledi?

Kovid-19 salgını ve ekonomideki yavaşlama gayrimenkul sektörünü dönüştürüyor. Bir zamanlar boş yer bulunamayan İstanbul Büyükdere aksı üzerindeki plazalar hızla boşalıyor, bazı AVM’ler lokomotif markalara “çıkma, çalışanların maaşını ödeyelim” teklifinde bulunuyor.

Kovid-19 ofisleri de dönüştürüyor!

Kovid-19 ofislerin anlamlarını değiştirdi. İhtiyaçların sorgulanması ile ofis olarak planlanan yatırımlar bekletilmeye başlandı. Müteahhitler yeni projelerde ofis bloklarına yer vermezken inşaattaki ofis bloklarını ise sağlıklı çalışma alanlarına yönelik nitelikli ve modern binalara dönüştürüyor.

İstanbul ofis pazarı Kovid-19'dan nasıl etkilendi?

İstanbul Ofis Pazarı’nda 2020 üçüncü çeyrek raporu yayınlandı. Rapora göre, bütün piyasalarda gündemin ana maddeleri olan COVID-19 Salgını ve ekonomik göstergelerin gölgesinde geçti.

Numara 19 Ofis Yönetimi Kimin Haberi

Numara 19 Ofis Yönetimi Kimin

Numara 19 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi 10 bin TL sermaye ile bugün Umbrella Holdings S. A. R. L tarafından kuruldu.

Numara 19 Ofis Yönetimi Ve Danışmanlık Limited Şirketi iş konusu;  İş merkezi (ofis) kurmak işletmek, diğer Regus grup şirketlerinin faaliyette bulunacakları iş merkezleri için uygun alanlar bulmak, bu alanlar için kira sözleşmeleri akdetmek, gerçek ve tüzel kişilere iş merkezi ve ofis hizmetlerinde gerekli olan her türlü personel, sekretarya, bilgisayar, posta kutusu, telekonferans, telefon, faks ve benzeri hizmetler sunmak ve bu hizmetler için gerekli diğer altyapı ve donanımları sağlamak, hazır yemek servisi temin etmek, toplantı salonlarını konferans, kongre, seminer ve benzeri etkinlikler için tahsis etmek ve ayrıca şirketin amacına yönelik olarak söz konusu hizmetler için personel eğitim programları hazırlamak...