22 / 12 / 2024

Online alışveriş yaygınlaştı

Online alışveriş yaygınlaştı

Tüketici için ek avantajlar sunan e-ticaret uygulamaları, lojistik sektöründen de kuvvet alarak AVM'leri ve perakende sektörünü dönüştürerek yüz yüze alışverişin yerini aldı.Online alışveriş AVM'leri tehdit etmeye başladı.

'Deprem karnemiz hala zayıf' diyen Prof. Dr. Naci Görür'den çözüm önerisi! Çelik yapılaşma yaygınlaşmalı!

Prof. Dr. Görür 'deprem karnemiz hala zayıf' diyerek depreme dayanıklı kentler için çelik yapılaşmanın yaygınlaştırılması gerektiğine vurgu yaptı.

Pahalılık yurt dışından online alışverişi patlattı!

Ülkemizin pek çok üründe görece daha pahalı hale gelmesi, yurt dışından online alışverişi de patlattı. Alışveriş hacmi, 11 ayda 102 milyar TL'ye ulaştı.

E-ticarette kasım ayı alışveriş çılgınlığına dikkat! Dolandırıcıların tuzağına düşmeyin!

Kasım ayında Öğretmenler Günü, Bekarlar Günü ve Alışveriş Cuması derken e-ticarette çok farklı kategorilerde indirimli alışveriş fırsatı tüketicileri bekliyor. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği ise tüketicileri e-ticaretteki alışveriş tuzaklarına karşı uyardı.

İBB İstanbul Senin’de alışveriş dönemi başladı! 4 milyonu aşkın ürün avantajlı fiyatlarla satışta!

İstanbul Büyükşehir Belediyesi, mobil süper uygulaması, ‘İstanbul Senin’de ilk ve tek pazaryeri Vodafone iş birliği ile açıldı. İstanbulSenin kullanıcıları artık 14 kategoride online alışveriş yapılabilecek.

Markete gidecekler dikkat! Akbank kasap, market, manav alışverişlerinde resmen hediye dağıtıyor!

Markete gideceklerin merakla beklediği müjde geldi. En çok tercih edilen bankalar arasında yer alan Akbank kasap, market, manav alışverişlerinde resmen hediye dağıtıyor...

Online alışveriş yapacaklara şok haber! Alışveriş yapmadan önce mutlaka bakın! Canınız yanmasın!

Her sektöre yönelik kampanyalar düzenleyen Denizbank, şimdi de online alışverişe yönelik bir kampanya hazırladı. Denizbank, online alışverişte 400 TL bonus hediye edeceğini duyurdu.

Online alışverişte en fazla hangi alanlarda alışveriş yapılıyor?

Tüketici zekâsı şirketi NielsenIQ “2023 Yılının Online Alışverişçileri” araştırmasının sonuçlarını kamuoyuyla paylaştı. Buna göre, Türkiye’de online alışveriş yapanların üçte birinden fazlası sırasıyla Giyim / Ayakkabı, Yemek Siparişi ve Kişisel Bakım / Kozmetik kategorilerinde alışveriş yapıyor.

İş Bankası'ndan yakıt alışverişlerine dev kampanya!

İş Bankası'nın MaxiPuan kazandıran yakıt alışverişi kampanyası, 15 Ağustos 2023 tarihine kadar geçerli olacak. Kampanya kapsamında, İş Bankası kartlarıyla Maximum anlaşmalı Petrol Ofisi istasyonlarında yapılan yakıt alışverişlerine özel fırsatlar sunulmaktadır.

İş Bankası’nın iştiraki Pazarama Cüzdan ile online alışveriş yapanlara cazip fırsatlar!

İş Bankası iştiraki olan online alışveriş uygulaması Pazarama, “Pazarama Cüzdan” ile kullanıcılarına avantajlı alışveriş keyfi sunuyor. Uygulamayı kullananlar alışveriş yaparken para puan da kazanıyor.

Windsor WS 2510 1000 Devir 5 KG Çamaşır Makinesi n11’de 36 ay alışveriş kredisi seçeneğiyle satışa sunuldu!

Fiyat performans açısından oldukça iyi bir seçenek olan Windsor WS 2510 1000 Devir 5 KG Çamaşır Makinesi Türkiye’nin en büyük online alışveriş sitesi olan n11’de 36 ay alışveriş kredisi seçeneğiyle satışa sunuldu.

A101'de Stanley termos çeşitleri uygun fiyata satışa çıktı! İşte A101 online alışveriş sitesi Stanley fiyat listesi...

A101, online alışveriş sitesinde Stanley termos çeşitlerini uygun fiyata satışa çıkardı. Peki, A101'de Stanley termos çeşitleri ne kadar, kaç TL? İşte güncel fiyat listesi...

Çukurova'da hasat yaygınlaştı! Soğanın fiyatı düşüyor! 

Türkiye'nin önemli tarımsal üretim merkezlerinden Çukurova'da, soğan hasadının yaygınlaşmasının ardından ürünün tarla fiyatı 5 Türk Lirası'na kadar düştü. İşte ayrıntılar...

İş Bankası'ndan büyük kıyak! Market alışverişinizi yapmadan tek tıkla katılın!

İş Bankası'ndan hızlı fırsat geldi. Market alışverişine tek tıkla katılın ve büyük avantajları yakalayın!.. İşte ayrıntılar...Hemen bakın...

Online alışveriş yaygınlaştı Haberi

Online alışveriş yaygınlaştı

Geçtiğimiz 25 yılda ülke genelinde hızla yaygınlaşan alışveriş merkezleri sadece tüketim alışkanlıklarını değiştirmekle kalmadı; inşaat, perakende, lojistik gibi pek çok sektörü de yeniden şekillendirdi. Ancak bugün gelinen noktada rüzgâr tersine döndü. Tüketici için ek avantajlar sunan e-ticaret uygulamaları, lojistik sektöründen de kuvvet alarak AVM'leri ve perakende sektörünü dönüştürerek yüz yüze alışverişin yerini aldı. 1980'lerin sonunda İstanbul'daki ilk alışveriş merkezinin açılmasıyla hızla yaygınlaşan AVM'ler toplumun boş vakitlerini değerlendirdikleri, tüketim alışkanlıklarını etkileyen alanlar oldular. Hali hazırda 48 ilde 300 AVM'nin faaliyet gösterdiği perakende sektöründe bu sayının 2015 yılı sonuna kadar 400'ün üzerine çıkması bekleniyor. Tüm AVM'ler yan yana konulduğunda, tüketiciler 13 milyon metrekarelik dev bir alanda gezinerek her türlü alışverişini eliyle seçerek yapma imkânı buluyor. Ancak günümüzde büyük şehirlerdeki yaşam koşulları...