15 / 05 / 2024

perakende ciroları arttı mı

perakende ciroları arttı mı

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, "Markalarımızın dörtte üçü, Temmuz’da cirolarını geçen yılın aynı ayına göre iki kat veya daha da fazla arttırdığını beyan etti" dedi.

İstanbul’da enflasyon resmen tavan yaptı: Perakende fiyatlar yüzde 76,58 arttı!

İstanbul Ticaret Odası, İstanbul'un şubat ayı enflasyonunu resmen açıkladı. Mega kentte perakende fiyatlar Şubat ayında bir önceki aya göre yüzde 4,07, bir önceki senenin aynı dönemine göre de yüzde 76,58 artış gösterdi.

Yeni yılın ilk ayında inşaat sektöründe güven arttı!

TÜİK tarafından açıklanan rakamlara göre, mevsim etkilerinden arındırılmış güven endeksi ocakta bir önceki aya göre; hizmet sektöründe yüzde 4 arttı, perakende ticaret sektöründe yüzde 1,0 geriledi, inşaat sektöründe yüzde 3,3 yükseldi. İşte o rakamlar... 

Güven endeksi inşaat sektöründe yüzde 2,2 arttı

Güven endeksi kasım ayında geçen aya oranla perakende ticaret sektöründe yüzde 1,9, hizmet sektöründe yüzde 2,4 azaldı, inşaat sektöründe 2,2 arttı.

Kötü haber geldi: 242 perakende ürününün 166’sının fiyatı arttı! Rakamlar peş peşe açıklandı!

İstanbul Ticaret Odası (İTO), İstanbul'da perakende fiyatı en fazla artan ve azalan ürünleri tek tek açıkladı. Kötü haber geldi: 242 perakende ürününün 166’sının fiyatı arttı. Eylül ayında fiyatı en çok artan ürün okul defteri oldu. İşte konuya ilişkin tüm detaylar...

Perakende satış hacmi yüzde 31 arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan rakamlara göre, sabit fiyatlarla perakende satış hacmi Temmuz ayında geçen senenin aynı ayına göre yüzde 31 artış gösterdi.

Perakende satış hacmi Mayıs'ta yüzde 28,4 arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan resmi rakamlara göre sabit fiyatlarla perakende satış hacmi, Mayıs ayında geçen senenin aynı ayına göre yüzde 28,4 artış gösterdi.

Perakende satış hacmi Nisan ayında yüzde 27,5 arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan resmi rakamlara göre sabit fiyatlarla perakende satış hacmi, Nisan ayında geçen senenin aynı ayına göre yüzde 27,5 oranında arttı.

Nisan'da markaların hem satışları hem ciroları arttı! Yerli müşterilerden yoğun alışveriş!

BMD'den yapılan son dakika açıklamasına göre, Nisan'da markaların hem satışları hem ciroları arttı. İşte o veriler...

ABD'de perakende satış verileri açıklandı! Nisan ayı beklentiyi zor karşıladı

Ticaret Bakanlığı’nın Salı günü bildirdiğine göre, perakende satışlar arttığı halde beklentilerin altında kaldığı için tüketiciler Nisan ayında enflasyona zar zor ayak uydurabildi.

Perakende satışları mart ayında yüzde 28,6, cirolar ise yüzde 88,9 arttı!

TÜİK verilerine göre, sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2023 senesi Mart ayında bir önceki senenin aynı ayına göre yüzde 28,6 arttış kaydetti.

Nisan'da hizmet sektöründe güven arttı, perakende ve inşaatta geriledi! 

TÜİK verilerine göre, mevsim etkilerinden arındırılmış güven endeksi nisan ayında bir önceki aya göre; hizmet sektöründe yüzde 1,1 yükseldi. Perakende ticaret sektöründe yüzde 1,3 ve inşaat sektöründe yüzde 0,1 gerileme kaydedildi. İşte o veriler...

Güven endeksi bu ay hizmet sektöründe arttı! Endeks perakende ticaret ve inşaatta düştü! 

Güven endeksi, Mart ayında, Şubat'a oranla hizmet sektöründe yüzde 1,1 yükselirken, perakende ticaret sektöründe yüzde 4,4 ve inşaat sektöründe yüzde 1,5 düşüş kaydetti. 

Perakende satış hacmi Kasım ayında yıllık bazda yüzde 12,1 arttı!

Türkiye İstatistik Kurumu tarafından açıklanan resmi rakamlara göre, perakende satış hacmi 2022 yılının Kasım ayında yıllık bazda yüzde 12,1 artış gösterdi.

perakende ciroları arttı mı Haberi

perakende ciroları arttı mı

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, bilim insanlarının ısrarla altını çizdiği gibi aşının Kovid-19'la mücadelede en etkili çözüm olduğuna dikkat çekerek, "Çift doz aşı yaptırmayanların 1 Eylül'den itibaren toplu alanlara girişlerine kısıtlama getirilmeli" dedi. 

Çift doz aşı yaptırmayanlara karşı acil yaptırım uygulanması gerektiğine vurgu yapan Sinan Öncel, perakende sektöründe 17 Mayıs tarihinde kısmi açılmayla başlatılan canlanmanın tam normalleşmeye geçilen Temmuz ayında artarak sürdüğünü belirtti. 

"Gıda dışı perakende ağır hasar gördü"

Kurban Bayramı alışverişi, tatil sezonu ve turist sayısındaki yükselişin de yansımasıyla Temmuz 2021'in perakendeci açısından pandeminin başından bu yana en iyi ay olduğunu vurgulayan Sinan Öncel, "BMD olarak her ay anketlerle üyelerimizin nabzını tutuyoruz. Temmuz anketimize 336 markamız katıldı. Markalarımızın dörtte üçü, Temmuz’da cirolarını geçen yılın aynı ayına göre...