perakende sektörü son durum Haberi
Türkiye’nin 422 markası bu yıl oluşan güven ve istikrar ortamında 67 binin üzerinde kişiyi daha işe alacak. Markalar bir yandan da yurtdışında mağazalaşıp güçlerini pekiştirecek
Türkiye'nin büyümesinde yarattığı istihdam ve ciroyla lokomotif sektörlerden perakende, yakın gelecekte Türkiye'nin büyümesine paralel olarak bir yandan istihdama bir yandan da daha fazla yaygınlaşmaya ve markalaşmaya odaklanacak. 149 firmaya ait 422 markayı çatısı altında buluşturan Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, tüm ülkeleri Türk markaları için hedef pazar olarak gördüklerini söyledi.
2017 SONUNDA 500 MAĞAZA
"Üye markalarımız yurtiçinde 65 bin mağazada 375 bin insanımızı istihdam ediyor. 2017'nin tamamında 67 bin 400 kisiye daha is imkânı yaratmayı planlıyoruz" diyen Öncel, son 5 yıldaki büyüme ivmesini devam ettirebildikleri takdirde, 2023'e kadar istihdam sayısının 700 bine ulaşmasının önünde hiçbir...