23 / 12 / 2024

perakende sektörünün hedefi

perakende sektörünün hedefi

Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu kuruldu. 60 bin mağazayı ve 100 milyar dolar ciroyu temsil eden Türk perakende sektörünün çatı örgütünün 10 yıllık hedefi 275 milyar dolar...

Yapı ve inşaat sektörünün yeni hedefi Türk Cumhuriyetleri!

DKİB Yönetim Kurulu Başkanı Saffet Kalyoncu, yapı ve inşaat sektörünün yeni hedefleri ile ilgili konuştu ve Türk Cumhuriyetleri, Irak, Suudi Arabistan, Libya, Rusya Federasyonu ve Gürcistan'ı işaret etti. İşte yapı ve inşaat sektörünün yeni hedefleri...

Tasarruf finansman sektörünün 2023 sektör büyüklüğü hedefi 75 milyar lira!

Fuzul Tasarruf Finansman AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Eyüp Akbal yaptığı açıklamada tasarruf finansman sektörünün 2023 büyüklük hedefinin 75 milyar Türk Lirası olduğunu söyledi.

Türk Çimento sektörünün ihracat hedefi 1,7 milyar dolar!

Çimentoda dünyanın en büyük ihracatçısı, Avrupa’da ise en büyük üreticisi olan Türkiye, sektörün en büyük buluşmalarından biri olan çimento endüstrisi konferansı INTERCEM’e ev sahipliği yaptı. Sektörün yıl sonu ihraç hedefinin 1,7 milyar dolar olduğu açıklandı.

Perakende sektöründe faturalar kiraları aştı! Kapanmalar başlayabilir!

Yüzde 93.53'ü bulan Yİ-ÜFE'ye karşılık yüzde 48.69'da kalan TÜFE ile ortaya çıkan makasın altını çizen perakende sektörünün temsilcileri, mağaza kiralarını geçen faturaların mağaza kapattırmaya kadar gidilmesine neden olabileceğine vurgu yapılıyor. 

Kovid-19 salgını perakende sektörünü nasıl etkiledi?

Kovid-19 salgını perakende sektörünü de oldukça etkiledi. Sektör temsilcileri sektörün toparlanması için 4-5 senenin olduğunu belirtirken, şirketlerin sermaye desteğine ihtiyaçları olduğu söyleniyor. Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği Prof. Dr. Hüseyin Altaş da konuya ilişkin konuştu.

Perakende sektörü kira desteği bekliyor! 

Zincir Mağazalar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Serhan Tınastepe, kira ödemelerinin perakende sektörünü maliyet açısından zorladığını bu nedenle kira desteklerinin kalıcı hale getirilmesi gerektiğini dile getirdi. 

Perakende sektörünün 2021 beklentileri!

Salgında üçüncü dalganın etkilerini hafifletmek için ramazan döneminde uygulanacak yeni kısıtlamalar getirilirken, perakende sektörü gelecek 3 aydan da ümidini kesti.

Perakende sektörünün geleceği masaya yatırıldı!

Perakende sektörünün geleceği Esas Gayrimenkul tarafından gerçekleştirilen webinar’da masaya yatırıldı.

Perakende sektöründe 5 yıl içerisinde beklenen dönüşüm 8 ayda yaşandı!

Tepe Emlak Yatırım Genel Müdürü Deniz Bozan, "Perakende sektöründe beş yıl içerisinde beklenen dönüşümü sekiz ay içerisinde gerçekleştiğine tanık olduk" dedi. Bozan, kira ve diğer borçların yeniden yapılandırılması, marka güçlendirme ve dijital gelişim gibi çıkış yolları bulunduğunu belirtti.

2021 İngiliz perakende sektörü için zor geçecek!

İngiltere'de koronavirüs salgını nedeniyle 2021'nin perakende sektörünün zor geçmesi bekleniyor. 

Perakende sektörünün en yeni girişimi deneyim mağazaları!

Tüketici kral diyen perakende sektörünün en yeni girişimi deneyim mağazaları oldu. Bu tür mekânların sayısı sürekli artıyor. Tüketici burada istediği ve merak ettiği ürünleri deneyimliyor...

Türk inşaat sektörünün hedefi Avrupa!

Türkiye'nin lokomotif sektörlerinden inşaat sektörünün yeni hedefi Avrupa oldu. Balkanlar’ın Avrupa’ya açılan kapısı Montenegro, Türk yatırımcıların ilgisini çekiyor.

İstanbul Havalimanı, perakende sektörünü canlandıracak!

KPMG'nin hazırladığı Perakende Sektörel Bakış 2019 raporu yayımlandı. Rapora göre, İstanbul Havalimanı'nın yaratacağı potansiyel, perakende sektörünü canlandıracak...

perakende sektörünün hedefi Haberi

perakende sektörünün hedefi


60 bin mağazayı ve 100 milyar dolar ciroyu temsil eden Türk perakende sektörünün çatı örgütü, Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu kuruldu. Hedef, 2023'e kadar ciroyu 275 milyar dolara çıkarmak. 


Gezi'nin haziran kaybı yüzde 15-20 I TÜM Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonunun (TAMPF) ilk toplantısında da Gezi Parkı konuşuldu. TAMPF Başkanı Vahap Küçük "Ciromuza olumsuz yansıdı. Haziran sektör için önemliydi. Babalar Günü ve Shopping Fest'i içinde bulunduruyordu. Belli semtlerdeki mağazalar daha çok etkilendi" dedi. 


TAMPF Başkan Yardımcısı Zafer Kursun ise "Haziranda İstinyePark'ta ziyaretçi yüzde 6 arttı. Cirosu azalan var, artan var. İnsanların AVM'lere tepkisi var demek yanlış" diye konuştu. BMD Başkanı Hüseyin Doğan da, haziran ayı başına kadar sektörün her ay yüzde 15-20 arası büyüdüğünü hatırlatarak, haziran ayında bu büyümenin gerçekleşmediğini...