Skechersın Türkiye Genel Müdürü Yasin Kavşak Haberi
‘Shape-ups' ve 'Tone-ups' modellerinin tüketiciden yoğun ilgi gördüğünü kaydeden Kavşak, "Öyle ki, talepleri karşılamak adına lojistik olarak maliyetli olmasına rağmen Amerika’dan uçakla ürün getirdik. 2012 ilkbahar/yaz sezonunda ise Skechers’ın 'Shape-ups LIV', 'GO Run' ve 'Skechers SRR Resistance Runner' adlı modellerini satışa sunduk. Bu üç model de akıllı tabanları ve tasarımlarındaki özel teknoloji sayesinde yeni bir deneyim sunuyor” dedi.
Türkiye pazarına 'fitness' kategorisiyle girdiklerini ifade eden Kavşak, şu bilgileri verdi: "En büyük perakende mağazalarında kendimize yer bularak, müşteriyle buluştuk. Kısa sürede tüketiciden yoğun ilgi gördük. 2012’nin ilk aylarında markanın diğer modelleri de mağazalardaki yerini aldı. Özellikle performans ayakkabıları segmentinde, koşu ve yürüyüş kategorilerinde tüketiciye sunduğumuz inovatif tasarımlarla ön plana çıktık."
Test istasyonları kurdu
Ürünlerinin tüm tüketicilere hitap ettiğini anlatan Kavşak, "Herkesin ihtiyacını karşılayabilecek...