Türkiye perakende pazarı Haberi
Türkiye'de 830 milyar TL'lik büyüklüğe ulaşan perakende pazarı, Uzakdoğulu markaların radarına girdi. Japon Miniso ve Güney Koreli Missha'nın ardından yine Koreli olan Mumuso da Türkiye pazarına adım attı. Kısa sürede dokuz mağaza açan Mumuso, haziran ayına kadar 20 mağazaya ulaşmayı planlıyor, ilk etap yatırımı olarak ise 50 mağazaya çıkmayı hedefliyor.
TÜRKİYE'YE YAYILACAK
Ekonomist Dergisi'dnen Ayşegül Sakarya Pehlivan'ın haberine göre; Kişisel bakım ve kozmetik, banyo ve vücut bakımı, ev aksesuarları, mutfak aksesuarları, oyuncak, temizlik malzemeleri, mobil cihazlar gibi çok çeşitli yaşam tarzına yönelik ürünler bulunan bir moda markası olan Mumuso, Türkiye pazarındaki potansiyeli görünce hedef büyüttü, ilk etap yatırımı olarak 50 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini söyleyen Mumuso Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Canlıoğlu, "Türkiye genelinde alışveriş merkezlerinin içerisinde olmanın dışında cadde mağazacılığıyla da faaliyet...