türklerin yurtdışı mağazaları Haberi
Perakende sektörü, bu yıl yurt dışında 500 yeni mağaza açmayı hedefliyor. Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) çatısı altında yer alan 99 üyenin yurtdışında 2 bin 500 mağazası bulunurken, yeni hedefle birlikte bu rakam da 3000'e çıkacak. BMD Başkanı Sinan Öncel yaptığı açıklamada perakende markalarını Türk ekonomisinin ve perakende sektörünün ‘özel kuvvetleri' olarak tanımlayarak, bu yıl Avrupa'dan Hindistan'a kadar geniş bir coğrafyada çalışacaklarını söyledi.
SADECE FASONLA OLMAZ
BMD Yönetim Kurulu Üyesi ve Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, yaptığı açıklamada “Sadece fason üreterek değil katma değer katacak yeni ürünler üretip markalı ekonomiye dönüşüm sağlayabiliriz” diye konuştu.
LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük ise yurtdışında 231 şehirde 370 bin metrekare satış alanında müşteriler ile buluştuklarını ifade etti. Küçük, aralık sonuna kadar yurtdışında 82 yeni mağaza daha...