22 / 11 / 2024
fuzul

Y kuşağı markalı mobilya tercihi

Y kuşağı markalı mobilya tercihi

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği, Nielsen firmasına yaptırdığı araştırmalara devam ediyor. Yakın zamanda gerçekleşen araştırma sonuçlarına göre; Türkiye genelinde markalı mobilya tercih eden tüketiciler, ortalama 34 yaş ile Y kuşağında bulunuyor

İlk kez ev alma yaşı 29'dan 35'e çıktı! Ev sahibi olmak isteyen Y ve Z kuşağında hayal kırıklığı!

ABD'de konut piyasası, artan konut fiyatları ile yüksek mortgage oranlarının baskısı altında kalmayı sürdürürken, konut piyasası Y ve Z kuşağı için hayal kırıklığı oldu. İşte ayrıntılar...

Z kuşağının yüzde 93'ü ev sahibi olmak istiyor ancak yüzde 60 bunun asla gerçekleşemeyeceğinden endişeli!

Şehir Plancısı ve Gayrimenkul Değerleme Uzmanı Celal Erdoğdu Z kuşağının yüzde 93'ü ev sahibi olmak istediğini belirterek, ancak yüzde 60'ının bunun asla gerçekleşemeyeceğinden endişeli olduğunu söyledi.

Yapı güvenliği vatandaşa bırakılmayacak kadar önemli: Yönetmelik, deprem kuşağındaki yapıları korumaya yeterli mi?

İstanbul Küçükçekmece'de bugün çöken bina, kentsel dönüşüm ve deprem yönetmeliği konusunu da yeniden gündeme getirdi. Peki mevcut yönetmelik, deprem kuşağındaki yapıları korumaya yeterli mi? İşte ayrıntılar...

Avrupa'daki konut krizi Z kuşağını endişelendiriyor! Ev fiyatları yüzde 47 kiralar yüzde 18 arttı!

Avrupa'da yaşanan konut krizi Yunanistan'dan Almanya'ya, Hollanda'dan Portekiz'e, Fransa’dan Britanya'ya kadar ciddi bir şekilde hissediliyor. Konut fiyatları ve kiralar yükselirken, yaşanan durum da Z kuşağını endişelendiriyor.

Y Kuşağı’na kötü haber geldi: Boomerların evleri, Z Kuşağı’nın olacak!

Mary K. JACOB New York Post yazarı kaleme aldığı yazısında Y Kuşağı’na kötü haber vererek, Boomerların konutlarının Z Kuşağı’nın olacağını belirtti. işte o yazı...

Satılık ve kiralık konut fiyatlarındaki fahiş artış Z kuşağını da vurdu: Ev alamıyorlar, kiraya çıkamıyorlar!

Fahiş oranlarda artan kiralık ve satılık konut fiyatlarının yanı sıra, yüksek faiz oranları ve enflasyon genç yetişkinlerin aile evinden ayrılmasını engelliyor. Z kuşağı ev alamıyor, kiraya da çıkamıyor. 

Yüksek ev fiyatları ve kredi faizleri, Y ve Z kuşağının da stresini artırıyor!

Finansal hizmetler şirketi Empower bu hafta finansal gelişmelerin kuşaklar üzerindeki etkisini baz alan bir araştırma gerçekleştirdi. Söz konusu araştırmaya göre, yüksek ev fiyatları ve kredi faizleri, Y ve Z kuşağının stresini artırıyor.

Y kuşağı konut sektörünün kurtarıcısı oldu! Sektörün çöküşünü Y kuşağı engelledi!

ABD konut piyasası Fed’in faiz artırımıyla beraber sıcaklığını kaybetti. Uzun zamandır zorda olan konut piyasasında bir çöküş yaşanmamasının ise Y kuşağı nedeniyle olduğu iddia ediliyor.

Z kuşağının iş hayatından beklentileri neler? İşte, Z kuşağını verimli çalıştırmanın yolları!

İş hayatında artık herşey Z kuşağına göre şekilleniyor. Çünkü 1996 yılı sonrası doğan gençlerin, diğer kuşaklardan çok farklı bir profile sahip. İş dünyası şimdi Z kuşağını verimli bir şekilde çalıştırmanın formüllerini arıyor.

Z kuşağının gayrimenkul tercihi: Akıllı evler!

ADNKS sonuçlarına göre, Z kuşağının gayrimenkul tercihi geleneksel olmayan öncelikler oldu. İnternet ve cep telefonuyla büyüyen gençlerin ilk tercihi akıllı evler oldu.

Milenyum kuşağı daha az borçlanarak gayrimenkul sahibi oluyor!

Coldwell Banker Global Luxury raporuna göre milenyum kuşağı 2030 yılında bugünün beş katı daha fazla zenginliğe sahip olacak. Dijital yerli olan bu neslin satın alma davranışı daha çok kiralama gibi görünse de gerçek hiç öyle değil...

2019’da ABD’de en çok Y kuşağı ev alacak!

Millennial jenerasyonu, diğer adıyla Y kuşağı, yaşam şekilleriyle piyasaları da yönlendiriyor. Peki Y kuşağının, bu yaşam şekline göre ev tercihleri nasıl oluyor?

Beyaz Yakalılar ve Y Kuşağı Kuleli Evleri'ni tercih ediyor!

Yıldırım Yapı Grubu imzasını taşıyan Kuleli Evleri merkezi lokasyonu ile özellikle beyaz yakalıların ve Y kuşağının tercih noktası oldu.

Y kuşağı markalı mobilya tercihi Haberi

Y kuşağı markalı mobilya tercihi

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), Nielsen firmasına yaptırdığı araştırmalara devam ediyor.  Yakın zamanda gerçekleşen araştırma sonuçlarına göre; Türkiye genelinde markalı mobilya tercih eden tüketiciler, ortalama 34 yaş ile Y kuşağında bulunuyor


Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), Nielsen araştırma şirketine yaptırdığı ve  2 yılda bir markalı mobilya tercih eden tüketicileri inceleyerek önemli sonuçlar elde ediyor. Yakın zamanda gerçekleşen araştırmanın ilginç sonuçlarından biri de, markalı mobilya tercih eden tüketicinin Y kuşağında olması. Ortalama 34 yaşında olan tüketicilerin sosyoekonomik grubu C1’de. Hanedeki çocuk sahiplik oranı ise yüzde 40 iken çocukların ortalama yaşı 12 olarak görülüyor.


MOSDER, her fırsatta tüketicinin tercih ettiği mobilyanın;  tüketicinin sağlığına, güvenliğine önem veren ve çevreye karşı saygılı üretim yapan güvenilir bir marka olmasına dikkat edilmesi gerektiğini belirtiyor. Mobilyada kullanılan malzemelerin...