04 / 05 / 2024

Y kuşağı markalı mobilya

Y kuşağı markalı mobilya

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği, Nielsen firmasına yaptırdığı araştırmalara devam ediyor. Yakın zamanda gerçekleşen araştırma sonuçlarına göre; Türkiye genelinde markalı mobilya tercih eden tüketiciler, ortalama 34 yaş ile Y kuşağında bulunuyor

Y Kuşağı’na kötü haber geldi: Boomerların evleri, Z Kuşağı’nın olacak!

Mary K. JACOB New York Post yazarı kaleme aldığı yazısında Y Kuşağı’na kötü haber vererek, Boomerların konutlarının Z Kuşağı’nın olacağını belirtti. işte o yazı...

Satılık ve kiralık konut fiyatlarındaki fahiş artış Z kuşağını da vurdu: Ev alamıyorlar, kiraya çıkamıyorlar!

Fahiş oranlarda artan kiralık ve satılık konut fiyatlarının yanı sıra, yüksek faiz oranları ve enflasyon genç yetişkinlerin aile evinden ayrılmasını engelliyor. Z kuşağı ev alamıyor, kiraya da çıkamıyor. 

Yüksek ev fiyatları ve kredi faizleri, Y ve Z kuşağının da stresini artırıyor!

Finansal hizmetler şirketi Empower bu hafta finansal gelişmelerin kuşaklar üzerindeki etkisini baz alan bir araştırma gerçekleştirdi. Söz konusu araştırmaya göre, yüksek ev fiyatları ve kredi faizleri, Y ve Z kuşağının stresini artırıyor.

Y kuşağı konut sektörünün kurtarıcısı oldu! Sektörün çöküşünü Y kuşağı engelledi!

ABD konut piyasası Fed’in faiz artırımıyla beraber sıcaklığını kaybetti. Uzun zamandır zorda olan konut piyasasında bir çöküş yaşanmamasının ise Y kuşağı nedeniyle olduğu iddia ediliyor.

Z kuşağının iş hayatından beklentileri neler? İşte, Z kuşağını verimli çalıştırmanın yolları!

İş hayatında artık herşey Z kuşağına göre şekilleniyor. Çünkü 1996 yılı sonrası doğan gençlerin, diğer kuşaklardan çok farklı bir profile sahip. İş dünyası şimdi Z kuşağını verimli bir şekilde çalıştırmanın formüllerini arıyor.

Z kuşağının gayrimenkul tercihi: Akıllı evler!

ADNKS sonuçlarına göre, Z kuşağının gayrimenkul tercihi geleneksel olmayan öncelikler oldu. İnternet ve cep telefonuyla büyüyen gençlerin ilk tercihi akıllı evler oldu.

Milenyum kuşağı daha az borçlanarak gayrimenkul sahibi oluyor!

Coldwell Banker Global Luxury raporuna göre milenyum kuşağı 2030 yılında bugünün beş katı daha fazla zenginliğe sahip olacak. Dijital yerli olan bu neslin satın alma davranışı daha çok kiralama gibi görünse de gerçek hiç öyle değil...

2019’da ABD’de en çok Y kuşağı ev alacak!

Millennial jenerasyonu, diğer adıyla Y kuşağı, yaşam şekilleriyle piyasaları da yönlendiriyor. Peki Y kuşağının, bu yaşam şekline göre ev tercihleri nasıl oluyor?

Beyaz Yakalılar ve Y Kuşağı Kuleli Evleri'ni tercih ediyor!

Yıldırım Yapı Grubu imzasını taşıyan Kuleli Evleri merkezi lokasyonu ile özellikle beyaz yakalıların ve Y kuşağının tercih noktası oldu.

Y kuşağı ev sahibi olmayı planlamıyor!

Son dönemlerde en çok konuşulan konular arasında Y kuşağı yer alıyor. Diğer kuşaklardan oldukça farklı olan Y kuşağı, ev sahibi olmayı planlamıyor. 

Y Kuşağının tercih ettiği Amsterdam!

Nestpick, Y kuşağının tercih ettiği dünyadaki en iyi şehirlerin listesini çıkardı. Y Kuşağının tercih ettiği Amsterdam olarak belirlendi.

Y kuşağının hayali 'ev almak'!

HSBC Grubu 9 ülkede "Global Konut Sahibi Olma Eğilimleri" araştırması yaptı. 1980'lerde doğan Y kuşağının sadece yüzde 40'ı konut sahibi olduğunu belirten araştırmaya göre konut sahibi olmayanların yüzde 60'ın yüzde 83’ü 5 yıl içerisinde ev almak istiyor.

Y kuşağının sadece yüzde 40’ı konut sahibi!

HSBC Grubu’nun 9 ülkeden 9 binden fazla kişiyle gerçekleştirdiği “Konut Sahibi Olma Eğilimleri” araştırmasına göre; Y kuşağının yüzde 40’ı konut sahibi.

Y kuşağı markalı mobilya Haberi

Y kuşağı markalı mobilya

Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), Nielsen firmasına yaptırdığı araştırmalara devam ediyor.  Yakın zamanda gerçekleşen araştırma sonuçlarına göre; Türkiye genelinde markalı mobilya tercih eden tüketiciler, ortalama 34 yaş ile Y kuşağında bulunuyor


Türkiye Mobilya Sanayicileri Derneği (MOSDER), Nielsen araştırma şirketine yaptırdığı ve  2 yılda bir markalı mobilya tercih eden tüketicileri inceleyerek önemli sonuçlar elde ediyor. Yakın zamanda gerçekleşen araştırmanın ilginç sonuçlarından biri de, markalı mobilya tercih eden tüketicinin Y kuşağında olması. Ortalama 34 yaşında olan tüketicilerin sosyoekonomik grubu C1’de. Hanedeki çocuk sahiplik oranı ise yüzde 40 iken çocukların ortalama yaşı 12 olarak görülüyor.


MOSDER, her fırsatta tüketicinin tercih ettiği mobilyanın;  tüketicinin sağlığına, güvenliğine önem veren ve çevreye karşı saygılı üretim yapan güvenilir bir marka olmasına dikkat edilmesi gerektiğini belirtiyor. Mobilyada kullanılan malzemelerin...