Yusuf Boz Sosyal Medya kitabı Haberi
Sosyal medya platformları gayrimenkulleri pazarlamanın yollarından biri oldu. Yaşayacak yeni bir ev arayan vatandaşlar, arayışlarını sosyal medya aracılığıyla yapıyor. Konut satın almayı düşünenler, genellikle dışarı çıkmadan, sosyal medya platformlarından aramalarını gerçekleşiriliyor.
PropertyTR Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Boz, yazdığı kitabında; sosyal medya araçlarının, gayrimenkul pazarlamasına etkisini, sosyal medyanın sahip olduğu gücü ve sağladığı fırsatları da anlatıyor.
Gayrimenkul sektöründe, pazarlama söz konusu olduğunda, eğrinin önünde olmak önem arz eder. Mesajın yayılmasında en iyi yöntem sosyal medya olur. Emlak pazarlamasında başarı için, sosyal medyanın nasıl kullanılacağı bilinmeli, işle ilgili deaylar incelenmeli ve satışlar böylece artırılabilir.
Mülkünüzü Pazarlamak İçin Sosyal Medyayı Kullanın
Geçmiş zamanlarda kişiler satılık ya da kiralık konut aramalarını basılı medya aracılığıyla gerçekleştirirdi. Günümüzde ise insanlar, sosyal medyayı ve bloglar gibi diğer çevrimiçi araçları tercih ediyor.
PropertyTR Yönetim...