Lokman Çağrıcı Haberi
Andy-Ar'ın anketinde üst sıralarda yer alan başkanlar başarı sırlarını vermeye devam ediyor. İlçelerde yapılan araştırmada vatandaşa 'Hizmet memnuniyeti', 'Halka yakınlık' ve 'Tanınırlık' olmak üzere 3 kategoride sorular yöneltildi. Bugün de söz Bağcılar Belediye Başkanı Lokman Çağrıcı'da..
Halkın memnuniyetinde hangi etkenlerin rol oynadığını düşünüyorsunuz?
Bağcılar Belediyesi olarak örnek bir yerel yönetim hizmeti sunmaya çalışıyoruz. Hemşerilerimizin görüş, düşünce ve temennileri doğrultusunda projelerimizi hazırlıyoruz. İlçemizdeki tüm kurum ve kuruluşlarımızla uyumlu çalışarak sorunlarımızı kısa sürede çözüme kavuşturuyoruz. Bildiğiniz gibi Türkiye'nin yüzde l'i Bağcılar'da yaşıyor. Nüfus bakımından İstanbul'un en büyük ilçelerinden biriyiz. 'Önce insan' anlayışından hareketle, çağdaş yönetim ilkeleri çerçevesinde yerel hizmetleri etkin ve verimli yürütmek suretiyle halkın yaşamını kolaylaştırmak misyonu ile yola çıktık. Belirlediğimiz misyon doğrultusunda hedeflerimizi gerçekleştiriyor, hızlı ve kaliteli hizmet vermeyi amaçlayan bir...