18 / 07 / 2024

Pandemiden sonra her şey değişti! 2025’e kadar 2 trilyon doları aşacak

Pandemiden sonra her şey değişti! 2025’e kadar 2 trilyon doları aşacak

Sosyal ticaret, birçok farklı şekilde tanımlanabilir. Fakat son bir kaç yıldır pandeminin de etkisiyle daha çok rağbet gören sosyal ticaret hızını büyüttü ve yayımşanan trend raporunda 2022'nin online alışveriş yılı olduğu açıklandı.




E-TİCARETTE TÜKETİCİ SADAKATİNİ KAZANMAK GİDEREK ZORLAŞIYOR

Statista tarafından derlenen verilerde sepet terk etme oranlarının perakende sektöründe %71 civarında seyrettiği görüldü. Bu oranın 10 sepetten yalnızca 3’ünün siparişe  dönüştüğünü gösterdiğini belirten Raif Kamacı, “Sağlıklı büyüyen e-ticaret camiası, sektördeki rekabeti de artırıyor ve tüketici bağlılığını kazanmak giderek zorlaşıyor. 
Satılan üründen bağımsız olarak, tüm e-ticaret profesyonellerinin kolaylık, teslimat hızı, düşük fiyatlar, güncel kampanyalar gibi müşteri deneyimin yönelik ayrıntılara  itina göstermesi gerekiyor. 

Pandemiden sonra her şey değişti! 2025’e kadar 2 trilyon doları aşacak

“E-TİCARETE BAŞLAMAYI DÜŞÜNENLER FIRSATLARI İYİ GÖRMELİ”

E-ticaret gibi hızlı büyüyen bir endüstride yeni imkan ve avantajların her zaman ortaya çıkabildiğini ve alt kırılımların da bu büyümeden olumlu etkilendiğini söyleyen Courself.co CEO'su ve Shopify'ın Türkiye'den seçtiği ilk e-ticaret koçu Raif Kamacı, değerlendirmelerini şu ifadelerle sonlandırdı: “Örneğin Z kuşağı artık markalara ulaşmak için arama motorları yerine sosyal medyayı kullanıyor. Sosyal medya üzerinden gerçekleştirilen e-ticaret satışlarının önümüzdeki yıl 1 trilyon eşiğini aşacağı ve bu kırılımın 2025’e kadar 2 trilyon  dolarlık bir pazar haline geleceği öngörülüyor. 

Herkes risk altında! Bunu yapmak artık zorunlu oldu

Diğital Türk lirasında büyük adım! İlk ödeme yapıldı

Fiyatını duyan internete koştu! PTT AVM'den Samsung A7 tabletlere yılın son kampanyası... 28 Aralık fiyat listesi

Geri Dön