E-ticarette vatandaşların en çok şikayet ettiği konular belli oldu!
Kasım indirimleriyle birlikte en hareketli dönemlerinden birini yaşayan e-ticaret sektörüyle ilgili çarpıcı veri ortaya çıktı. Alışverişinden memnun kalmayanların buluştuğu platform Şikayetvar, 2022 yılının ilk 10 ayında en çok şikayet edilen konuları açıkladı.
Şikayetvar, her yıl alışveriş tutkunlarının ve bütün markaların heyecanla beklediği "Kasım indirimleri"nin tüm hızıyla devam etttiği şu günlerde e-ticaret sektörü ile ilgili en çok şikayet edilen konularla ilgili verilerini açıkladı.
2022 yılının ilk 10 ayının değerlendirildiği raporda vatandaşların en çok şikayet ettiği konular yer alırken platformda en çok merak edilen markalar da belli oldu.
ŞİKAYETLERİN SADECE YÜZDE 16'SI ÇÖZÜME KAVUŞTURULDU
Tüketicilerin bir referans kaynağı olarak başvurduğu ve satın alma kararıyla ilgili araştırmaya göre 2022 yıının ilk 10 ayında platforma toplam 350 bin 21 şikayet ulaştığı belirtildi.
Şikayetlerin sadece yüzde 16'sı Şikayetvar üzerinden çözüme kavuşturuldu. 2022 yılında şikayetlerin en çok artarak zirve yaptığı ay ise 44 bin 674 şikayetle ekim ayı oldu.
SADECE BİLGİ ALMAK İÇİN 21 MİLYONU AŞKIN ZİYARET GERÇEKLEŞTİ
2021 yılının ilk 10 ayı ile 2022 yılının aynı ayları karşılaştırıldığında e-ticaret sektörü ile ilgili bilgi almak için platformu ziyaret edenlerin sayısının da arttığı ortaya çıktı.
2021 yılının ilgili döneminde ziyaret sayısı 18 milyon 756 bin 15 olarak açıklanırken 2022 yılında ziyaret sayısı 21 milyon 626 bin 398 olarak gerçekleşti.