avmler ne olacak Haberi
Kovid-19 pandemisi ile beraber alışveriş merkezi (AVM) sektöründe hem yatırımcı hem de perakendeci tarafında zorlu bir sürece girildi.
Ekonomist Dergisi'nde yer alan habere göre; yine de sektör yerinde durmuyor. Mevcut duruma adapte olmak için çaba gösteren AVM'lerde yeni trend rüzgarları esiyor. Rekabetin arttığı dünyada mağazaları daha çekici kılabilmek amacıyla mevcutta var olmayan fonksiyonlar bütüne ilave ediliyor. Orta büyüklükteki bir moda markasının içinde bir çiçekçi, büyük metrekaresi bulunan mağazaların içinde kafe veya kuaför, spor mağazalarının içinde basket potaları göreceğimiz dönemler artık başlamak üzere.
Bu anormal sürecin kimse için sürdürülebilir olmadığına dikkat çeken JLL Türkiye Eş CEO'su Dora Şahintürk, "Geçirdiğimiz bu zorlu süreçte belli kategorilerin cirolarında ciddi artışlar gerçekleşti. Açık hava etkinlikleri, sağlıklı yaşam bilincinin artması ve evde geçirilen sürenin uzaması...