bursagaz faturaları ödeme merkezi Haberi
Müşterilerine yapılan hizmetleri ve yenilikler hakkında bilgilendirmede bulunan Bursagaz Müşteri Hizmetleri Müdürü Ercüment Türker, 2012 yılında 7’nci Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri kapsamında En Övgüye Değer Çağrı Merkezi ödülünü aldıklarını hatırlatarak, Bursagaz olarak sundukları kaliteli hizmeti daha üst seviyelere taşımak için fark yaratacak çalışmalara çağrı merkezinden başladıklarını kaydetti.
Temmuz 2013’de ofissiz hizmet projesini hayata geçirerek, Bursagaz müşterilerinin Bursagaz ofislerine gelmeden tüm işlemlerini 444 11 33 nolu çağrı merkezinden veya web sitesi üzerinden yapabilmelerine imkan sağladıklarını aktaran Türker, Bursagaz müşterilerinin telefon ve web sitesi üzerinden sertifikalı firmalar marifeti ile ilk abonelik, müşterilerimizin talebi ile yerinde sözleşme, sözleşme iptali, online ödeme, endeks bildirimi, gaz açma randevusu, talep, öneri, şikayet ve bilgilendirme işlemlerini kısa sürede yapılabildiğini aktardı.
Ofissiz hizmet projesi çalışmaları kapsamında Ocak ayında IVR...