çevre bakanlığı şikayet hattı Haberi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı'na baftı bu hat sayesinde vatandaşlar hava, su, toprak kirili atıklar ve giirültü şikâjetlerini ilgili birimlere iletebiliyorlar. İki yılı aşkın süredir vatandaşların hizmetinde olan iletişim hattını vatandaşlar en çok bilgi almak için aradı. 81 ile lâzmet veren hatta geçen yıl 80 bin 908 bilgi araması yönetilirken 12 bin 976 ihbar. 3 bin 988 ise şikâyet çağrısı bırakıldı. 2013 yılında yapılan aramalara göre 2014 yılında bilgi aramalannda % 121, ihbar bil» dirimlerinde ise % 523 artş ya* şandığı belirtildi.
Vatandaşlar bu hattı belediye ilgili alanına giren çevresel konularda da arayabiliyor. Yapılan aramaların 6 bin 440'ını bu konuyla ilgili çağrılar oluşturdu. 7/24 lıizmirt verme esasına göre çalışan Alo 181'e Çevre Yönetimi konusunda 26 bin 597 çağn bırakılırken 2 bin...