Crispino yeni otel inşa edecek Haberi
Crlsplno'ııun sembolü olan at figürünün, markanın özellikle Anadolu'da ve Ortadoğu ülkelerinde sevilmesinde önemli etken olduğunu söyleyen Crlsplno Genel Müdürü Günseli Oral, at figürünün cok önemsendiğini söyledi. Oral "Figür, güc olarak algılanıyor. Iraklı bir yatırımcı, 'at figürü cok etkili oldu bizim için'demişti. planlıyoruz.
»Bundan sonraki hedefleriniz neler olacak, yeni yatırım var mı?
2014'ü yatırım yılı olarak ilan ettik. 5 yıl içinde 100 mağazaya ulaşmış olmayı planlıyoruz.
Kadın grubuna da girmeyi düşünüyoruz. Farklı bir marka ve farklı mağazalarda olmayı planlıyoruz. İki yıl sonuna bu projeyi hayata geçirebiliriz.
Şimdi koleksiyon üzerinde çalışıyoruz. Yine çalışan kadın hedef kitle. 15-20 mağaza düşünüyoruz. Fason üretim yaptırıyoruz şu anda ama gelecekte üretime de gireceğiz.
Erkekleri giydiriyor turizme de girecek Erkek giyim markası Crispino'yu 25 milyon lira yatırımla yeniden ayağa kaldıran E...