18 / 05 / 2024

Gayrimenkul pazarlaması

Gayrimenkul pazarlaması

3 yılda 1700 konutun satışına imza atan Networks Grup’un Yönetim Kurulu Üyesi Behzat Şimşek, ciddi bütçelerin ayrıldığı gayrimenkul pazarlamasında hedefi 12’den vurmanın temel stratejilerini anlattı

Konut satış ve kiralama ilan platformunda yeni dönem! Sahte ilanların önüne geçilecek!

Gayrimenkul sektöründe faaliyet gösteren profesyonellerin tek bir platformda iş yönetimi ve gayrimenkul pazarlaması yapabildikleri teknolojik altyapı RE-OS.com, konut satış ve kiralama ilan platformundaki yeni dönemi açıkladı.

Sosyal medya gayrimenkul pazarlamasını nasıl etkiliyor?

Sosyal medya platformları gayrimenkulleri pazarlamanın yollarından biri oldu. Yaşayacak yeni bir ev arayan vatandaşlar, arayışlarını sosyal medya aracılığıyla yapıyor. Konut satın almayı düşünenler, genellikle dışarı çıkmadan, sosyal medya platformlarından aramalarını gerçekleşiriliyor.

Altın Emlak ve Tapu. com'dan dev iş bilirliği!

Tapu .com ve Altın Emlak, gayrimenkul pazarlamasında güçlerini birleştiriyor. Yapılan işbirliği ile artık Altın Emlak temsilcilerinin portföyleri Tapu .com’un portalında da yer alacak..

Gayrimenkul pazarlamasında fırsatlar!

Yazın ortasında kredi faizlerinin ve inşaat maliyetlerin hızla yükseldiği bir dönemde “konut satın alma fırsatlarını” tüketicisine iyi pazarlayabilen/anlatabilen firmalar halen satış yapabilmekte. Diğer taraftan da “bu dönemde ev satın alma avantajlarını” iyi görebilen tüketicilerde kazanmaktadır...

Realty TR, Avrupa ve ABD'de büyüyecek!

İşletme tipi franchise sistemini ilk kez gayrimenkule uyarlayan Fatih Elibol, Realty-TR markası ile 5 kıtada ve 47 ülkede gayrimenkul pazarlaması yapıyor. Elibol, Realty TR markasını Avrupa ve ABD'de büyütmeyi hedefliyor.

Konut pazarlamasında gözümüzden kaçanlar!

Gayrimenkul Pazarlama ve Satış Direktörü Soner Keleş, konut pazarlamasında doğru zannedilerek yapılan birçok çalışmanın neticesinde sonuca ulaşılamadığı harcanan bütçelerin ve emeğin boşa gittiği ifade etti.

Gayrimenkul pazarlamasında hedefi 12'den vurma stratejisi!

3 yılda 1700 konutun satışına imza atan Networks Grup’un Yönetim Kurulu Üyesi Behzat Şimşek, ciddi bütçelerin ayrıldığı gayrimenkul pazarlamasında hedefi 12’den vurmanın temel stratejilerini anlattı

Sony gayrimenkul sektörüne giriyor!

Japon teknoloji devi Sony sürpriz bir adımla gayrimenkul sektörüne gireceğini duyurdu. Ağustos ayından itibaren şirket bünyesinde faaliyete geçecek bölüm gayrimenkul değerleme, bina yönetimi ve pazarlaması gibi konularda hizmet verecek...

Metin Sığırtmaç, ticari gayrimenkul pazarlamasında dünya 9'ncusu oldu!

Remax Artemis brokeri Metin Sığırtmaç, ticari gayrimenkul pazarlamasında dünya dokuzuncusu oldu. Sığırtmaç, ödülünü Las Vegas'taki törende aldı. Sığırtmaç Remax Artemis olarak Bodrum Yarımadası'nın en büyük gayrimenkul firması olduklarını belirtti.

Giz Gayrimenkul Danışmanlık lüks segmentte gayrimenkul pazarlaması yapacak!

Giz İnşaat Yönetim Kurulu Başkanı Can Elgiz'in kızı Canda Elgiz, kariyer yolculuğunda babasının izinden gidiyor. 24 yaşındaki Canda Elgiz, ABD'de aldığı pazarlama eğitiminin ardından babasının uzmanı olduğu gayrimenkul sektörüne yeni bir şirketle girdi...

Gayrimenkul sertifika programı 26 Şubat'a başlayacak!

İş dünyasında sektörün ihtiyacını karşılamak üzere "Business Management Institu" tarafından gerçekleştirilen “Gayrimenkul Hukuku, Finansı, Pazarlaması ve Değerlemesi” sertifika programı  26 Şubat 2011 tarihinde

Vakıflar'dan Trabzon'da 46 kiralık gayrimenkul

Vakıflar, Trabzon'da bulunan 46 adet gayrimenkulü kiraya vermek üzere ihale açtı

Vakıflar'dan İstanbul'da satılık 78 gayrimenkul

Vakıflar, İstanbul'un Fatih, Eminönü, Sarıyer, Beşiktaş, Şişli, Beyoğlu ve Üsküdar ilçelerinde bulunan toplam 78 adet gayrimenkulü satışa çıkardı

Gayrimenkul pazarlaması Haberi

Gayrimenkul pazarlaması

Gayrimenkul sektöründe tüketicilere ulaşmak için kullanılması gereken pazarlama kanalları değişim halinde. Teknolojinin çok hızlı değişmesinin de etkisiyle tüketici davranışları da düzenli olarak incelenmesini gerektirecek kadar hızlı değişiyor. 


Networks Grup Yönetim Kurulu Üyesi Behzat Şimşek,  teknolojiyi en doğru şekilde kullanarak ve tüketici davranışlarını analiz ederek gayrimenkul pazarlamasında hedefe ulaşılabileceğini söyledi. Behzat Şimşek, ciddi bütçelerin ayrıldığı gayrimenkul pazarlamasında cep telefonu (mobil) ve internet (dijital) odaklı mecraların en doğru nasıl kullanılması gerektiğini anlattı.

Mobil Pazarlamada Dikkat Çeken MMS’lerle Farklılaşın

Nisan 2015 verilerine göre Türkiye’deki hanelerin %96,8’inde cep telefonu ya da akıllı telefon bulunmaktadır. Bütünleşik olarak yaşadığımız cep telefonları çalışma ortamında, evde, konserde ya da sporda yani aklımıza gelebilecek her yerde hayatımızın vazgeçilmez bir parçası… Ülkemizin özellikle genç nüfusunda akıllı telefon ve internet kullanımının yüksek olması...