Gayrimenkul pazarlaması Haberi
Gayrimenkul sektöründe tüketicilere ulaşmak için kullanılması gereken pazarlama kanalları değişim halinde. Teknolojinin çok hızlı değişmesinin de etkisiyle tüketici davranışları da düzenli olarak incelenmesini gerektirecek kadar hızlı değişiyor.
Networks Grup Yönetim Kurulu Üyesi Behzat Şimşek, teknolojiyi en doğru şekilde kullanarak ve tüketici davranışlarını analiz ederek gayrimenkul pazarlamasında hedefe ulaşılabileceğini söyledi. Behzat Şimşek, ciddi bütçelerin ayrıldığı gayrimenkul pazarlamasında cep telefonu (mobil) ve internet (dijital) odaklı mecraların en doğru nasıl kullanılması gerektiğini anlattı.
Mobil Pazarlamada Dikkat Çeken MMS’lerle Farklılaşın
Nisan 2015 verilerine göre Türkiye’deki hanelerin %96,8’inde cep telefonu ya da akıllı telefon bulunmaktadır. Bütünleşik olarak yaşadığımız cep telefonları çalışma ortamında, evde, konserde ya da sporda yani aklımıza gelebilecek her yerde hayatımızın vazgeçilmez bir parçası… Ülkemizin özellikle genç nüfusunda akıllı telefon ve internet kullanımının yüksek olması...