jaklin güner kim Haberi
Değişen yaşam standartları, sosyal medya ve daha pek çok etken, tüketicinin beklentilerinin değişmesine neden oluyor. Giyimden dekorasyona, teknolojiden kişisel bakıma sayısız alan bu değişim rüzgarından etkileniyor. Özellikle hazır giyim sektöründeki markalar tüketicinin beklentilerine cevap verme yarışında çeşitli projelere imza atıyor.
Para Dergisi'nden Şebnem Can Kılınçarslan'ın haberine göre, son yıllarda hazır giyim firmalarının bünyelerine ekledikleri ev tekstili ve dekorasyon kategorisi tüketici beklentilerini karşılamaya yönelik projeler arasında öne çıkıyor. Birçok yerli ve köklü marka, İngilizce “home (ev, yuva)” sözcüğüyle ifade edilen kategoride tüketiciye ev tekstilinden dekorasyona çok sayıda seçenek sunuyor. Home kategorisini bünyesine katan markaların yetkilileri, tüketicinin ilgisinden memnun olduklarını ve bu kategoride büyümeye devam edeceklerini söylüyor.
ÇEŞİTLİLİK ARTIYOR
Vakko Home markası, bu konseptin ilk örneklerinden. Vakko Home’un var olma gerekliliğinin 2000’lerin başında...