Markalı konut pazarının gelişmesi konut kalitesini etkiliyor mu Haberi
Toplumlarda şiddete meyil arttıkça, kamusal alanlarda, kırılmayan-paslanmayan ürünlere ihtiyaç baş gösterdi. Artık dünyada trend ‘anti-vandalist’ ürünler. Franke’nin odağında da bu ürünler var. Avrupa'da milyar eurolara ulaşan anti-vandalist ürün pazarı Türkiye'de henüz çok küçük. İlk müşterilerden biri ise Vodafone Arena.
Yüzde 1’de olsa, binde 1 de olsa her toplumda şiddet eğilimli, kamu malını kırıp dökmeye meyilli bir kesim var. Devletler, hükümetler bu sorunu eğitimle çözmeye çalışıyor. Şirketler ise inovatif mataryallerle vandalizme olanak sağlamayacak ürürler geliştiriyor. Ankastre, mutfak, banyo üreticisi Franke’nin bu yılki odağında da anti-vandalist (şiddete karşı) ürünler var. Franke’nin Türkiye CEO’su aynı zamanda da Güneydoğu Avrupa, Kuzey Afrika, Kafkasya ve Orta Doğu Bölgesi Genel Direktörü Özgen Özkan, dünyada anti – vandalist pazarın hızla büyüdüğünü, Almanya gibi gelişmiş ülkelerde pazarın milyar...