televizyon haberciliği Haberi
20. yüzyıl boyunca TV ve gazeteler istedikleri şirketi büyük yaptı veya büyük gösterdi. 21. Yüzyılda ise Interneti iyi kullanan şirketler büyüyecek veya büyük görünecek. Konut sektörü Internetin reklam gücünü anladığı oranda satışta rakiplerine fark atacaktır. Internetin satış, relam ve tanıtım yönü ile 30 farklı şehirde, sanayi odası, ticaret odası ve sektörel derneklerin, üniversitelerin daveti ile 1995-2001 yılları arasında 70 civarında konferans verdim. Bu deneyimlerimle Internet reklamcılığını konut sektörü açısından değerlendiriyorum
.
Türkiye’de son birkaç yıldır TV ve gazetelerin yüzünü konut geliştiricilerin reklamları güldürüyor. Konut projelerinin en küçüğü 10 Milyon TL tutarında. Çoğunlukla da 50 milyon TL üzerinde projeler. Bu nedenle de reklam bütçeleri de yüksek. Konut sektörü reklamcılığı biliyor mu? Reklam bütçesini planlarken neye göre planlıyor? Reklam bütçesi planlayanlar yeni medya...