23 / 12 / 2024

Trabzon Hafif Raylı Sistem Projesi son durum

Trabzon Hafif Raylı Sistem Projesi son durum

Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu ulaşım projeleriyle ilgili olarak yaptığı açıklamada Hafif Raylı Sistem Projesi’nin 2017 sonu itibariyle tamamlanmış olacağını söyledi.

Kocaeli Kuzey Metro Hattı 2024 programına alındı...

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından projelendirilen ve toplu taşımada yeni bir döneme imza atacak olan Kocaeli Kuzey Hafif Raylı Sistem Hattı’nın 95 milyar Türk Lirası yatırım hacmine sahip 1. aşaması, Cumhurbaşkanlığı tarafından 2024 yatırım programına alındığı açıklandı.

Trabzon'da 4 yıldır beklenen Raylı Sistem Projesi’nde ilk adım atıldı! 

Trabzonluların 4 yıldır beklediği Raylı Sistem Projesi'nde yeni gelişmeler yaşandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzaladığı ve Resmi Gazete’de yayımlanan kararda yer alan detaylara göre, bu projeyi Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı üstlenecek.

Ulaştırma Bakanlığı 5 ildeki raylı sistem projelerini üstlendi!

Bursa, Kocaeli, Sakarya, Trabzon ve Samsun'da bulunan raylı sistem projelerine dair bazı işleri Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı üstlendi. Söz konusu karar bugünkü 32342 Sayılı Resmi Gazete'de yayımlandı.

Buca Metrosu’nda geri sayım başladı!

İzmir Hafif Raylı Sistemi'nin beşinci aşamasını meydana getiren Üçyol İstasyonu-Dokuz Eylül Üniversitesi Tınaztepe Kampüsü-Çamlıkule arasında hizmet sunacak olan Buca Metrosu’nun son aşama yapım ihalesi 6 Eylül Pazartesi günü gerçekleştirilecek. 

Mersin Metrosu için büyük adım!

Mersin'de yapılacak Hafif Raylı Sistem Metro Hattı'nın İnşaat ve Elektromanyetik Sistemlerinin Temini, Montajı veya Tahvil İhracı Projesi ile ilgili Belediye Başkanı Vahap Seçer'e 900 milyon Türk Lirası tutarında finansman yetkisi verildi.

Diyarbakır Hafif Raylı Sistem Projesi 2023'te hizmete açılacak!

Yatırımlarına hız kesmeden devam eden Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, kentteki hafif raylı sistem projesini 2023 yılında hizmete açacak. 

İzmir Üçyol-Buca Metro Hattı’nda çalışmalar tam gaz!

İzmir Hafif Raylı Sistemi’nin 5’inci etabı olacak olan Üçyol-Buca Metro Hattı’nın yapım ihalesinde istekli şirketlerin birinci aşama yeterlilik dosyaları toplandı. Peki ihaleye katılmak için hangi firmalar yeterlilik dosyalarını sundur? İşte metro yapımına ilişkin ayrıntılı bilgiler...

Bursa Emek Şehir Hastanesi Metrosu'nun ihalesinde son durum ne?

Tam ismiyle “Bursa Emek Şehir Hastanesi Hafif Raylı Sistemi Hattı İnşaat ve Elektromekanik Sistemler Temin, Montaj ve İşletmeye Alma Yapım İşi”nde son durum ne? İşte detaylar...

Diyarbakır hafif raylı sistemleri için ihale yapıldı!

Diyarbakır halkının uzun süredir beklediği ve kentte toplu taşımayı rahatlatacak proje için ihale gerçekleşti. 

Gaziray Projesi'nde imzalar yarın atılacak!

TÜRASAŞ tarafından 'Gaziray Banliyö Hattı ve Hafif Raylı Ulaşım Projesi' kapsamında 8 elektrikli tren setinin (32 araç) tasarım, temin ve montajını gerçekleştirmesi işiyle ilgili imzalar yarın düzenlenecek törenle atılıyor.

Gaziray sözleşmesi imza töreni ertelendi!

Gaziray Banliyö Hattı ve Hafif Raylı Ulaşım Projesi'nde 8 elektrikli tren setinin (32 araç) tasarım, temin ve montajı için yapılacak sözleşmenin imza töreninin ertelendiği açıklandı.

Fethiye’ye hafif raylı sistem projesi geliyor!

Fethiye’ye hafif raylı sistem projesi geliyor. Fizibilite çalışmaları başlayacak..

Bursa Emek Şehir Hastanesi Hafif Raylı Sistem Hattı İnşaatı ihalesi yapıldı!

Bursa Emek Şehir Hastanesi Hafif Raylı Sistem Hattı İnşaatı ihalesi yapıldı. Cuma günü yapılan ihalenin maliyeti yaklaşık 1 milyar 787 milyon 26 bin 747 TL 90 kuruş olarak belirlendi.

Trabzon Hafif Raylı Sistem Projesi son durum Haberi

Trabzon Hafif Raylı Sistem Projesi son durum


Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi Gümrükçüoğlu, Hafif Raylı Sistem Projesi’nin 2017 sonu itibariyle tamamlanmış olacağını belirtti. Raylı sistemi ilk etapta Akyazı ve Havaalanı arasında inşa edeceklerini söyleyen Gümrükçüoğlu, “Bütün bu çalışmaların ve yapılacak yatırımların teşvik etmek istediği yatay hatlar boyunca insanlarımızın özel araçlarını kullanmamasını sağlamaktır” diye konuştu.

Hafif Raylı Sistem Projesi üzerine açıklamalarda bulunan Gümrükçüoğlu şunları söyledi: “Hafif Raylı Sistem için Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığımızın yönetmelikleri gereğince pik (en yoğun) saatlerde başlangıç bitiş noktaları arasında 17 bin yolcu aranıyordu. Bu, uluslararası kredilere müracaatta Hazine garantisi istenmesi için bir genel kabuldü. Bu 17 bin rakamı zamanla 15 bin-12 binlere çekilmekle beraber, buna da ulaşmak mümkün olmasa da bizim gibi engebeli topografyası olan şehirde özel araçların kullanılmasının önüne geçmek...