05 / 05 / 2024

Turkcellin müşteri merkezi ofisinin mimarisi

Turkcellin müşteri merkezi ofisinin mimarisi

Turkcell kurumsal müşterilerine ürün, servis ve çözümlerin tanıtılması ve deneyimlenmesi, sektörel etkinlikler ve basın toplantılarının da düzenlenebileceği çok amaçlı bir mekân yaratmak amacıyla açılan tasarım yarışmasında görevi mimaristudio üstlendi.

Peugeot Türkiye, ‘yılın en iyi müşteri markası' seçildi

Peugeot Türkiye, ALFA Awards'ta binek otomobilde yılın en iyi müşteri markası olarak seçildiği açıklandı. İşte haberin ayrıntıları... 

Ev sahibi ve kiracılar dikkat! Artık ev sahibi istediği saatte müşteri getiremeyecek!

Kiracı ve ev sahipleri arasında arabulucuya taşınan anlaşmazlıklara "satılık konutu alıcıya gösterme" de taşındı. Ankara'da meydana gelen olayda arabulucu, yüksek yargı kararları kapsamında konut malikinin istediği saatte müşteri getirmesini kişinin özel hayatına müdahale olarak değerlendirdi.

İş Bankası, şirketler için de uzaktan müşteri olma dönemini başlatıyor!

Uzaktan müşteri olma başvurularını 2023’ün ilk yarısında geçen yılın aynı dönemine göre 2 kat artıran Türkiye İş Bankası, görüntülü görüşmeyle müşteri olma kolaylığını bireysel ve gerçek kişi tacirlerden sonra ticari şirketler için de sunmaya başladı.

Koçtaş, toptan müşteri uygulamasıyla profesyonellere hizmet veriyor!

‘Toptan Müşteri’ uygulamasını devreye sokan Koçtaş, yapı ve inşaat sektörlerinde faaliyet gösteren profesyonellere geniş ürün yelpazesinin yanı sıra danışmanlık hizmeti ve özel fiyat teklifleri gibi pek çok avantaj sunmaya başladı.

Sigorta devine hacker şoku! Müşteri bilgileri çalındı

Quick Sigorta hacklendi; müşteri bilgileri çalındı. KVKK tarafından kamuoyuna yapılan açıklamada yaşanan hack saldırı sonrası çok sayıda kullanıcının kişisel verilerinin saldırganların eline geçtiği ifade edildi.

TOKİ müşteri hizmetleri numarası kaç? TOKİ’nin telefon numarası kaç? İşte TOKİ iletişim numaraları!

TOKİ sosyal konut başvuruları devam ediyor. Bu süreçte vatandaşlar bilgi almak için TOKİ müşteri hizmetleri numaralarını öğrenmek istiyor. İşte detaylar!

Gayrimenkul satışının altın anahtarı müşteri deneyimi!

Yeni nesil müşteri deneyimi mahalli gayrimenkul pazarına doğrultu veriyor. Emlak sektörünün dinamikleri değişiyor. Gayrimenkul satışının anahtarı müşteri deneyimi oldu!

Subsea 7 Deep Sea Lımıted Merkezi Birleşik Krallık İstanbul şubesi açıldı!

Subsea 7 Deep Sea Lımıted Merkezi Birleşik Krallık İstanbul şubesi  Ataşehir’de  100 bin TL yatırım bedeli ile Erol Yazıcı  Ve Brıan Douglas Wrıght tarafından açıldı.

Eminevim'e müşteri deneyiminde mükemmellik ödülü!

Eminevim merakla beklenen A.C.E Awards Töreni’nde Müşteri Deneyimi Mükemmellik Ödülü’nü aldı...

Birevim En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü'nü aldı!

Başarıyla dikkat çeken Birevim, En Yüksek Müşteri Memnuniyeti Ödülü ve Gold Award ödülü aldı...

AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor!

Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu Yönetim Kurulu Başkanı ve Koçtaş Yönetim Kurulu Üyesi Alp Önder Özpamukçu yaptığı açıklamada, "AVM'lerin ciro ve müşteri kaybı devam ediyor" dedi.

Sakarya'da kurulacak 'Seracılık Mükemmeliyet Merkezi' için Kira Devri Protokolü imzalandı!

Sakarya'nın Akyazı ilçesinde 45 dönümlük alan üzerine kurulacak "Seracılık Mükemmeliyet Merkezi" için Sakarya Orman Bölge Müdürlüğü, Sakarya Fidancılar Birliği ve Sakarya Büyükşehir Belediyesi arasında Kira Devri Protokolü imzalandı. 

Koronavirüs sürecinde konut müşteri talebi artıyor!

Deloitte, yeni tip koronavirüs salgınının sektörel etkilerini analiz ettiği raporda, üretim merkezleri ve ticarethanelerde düşüş yaşanmasına rağmen, konut müşteri talebinde artış gözlendiğini belirtti...

Turkcellin müşteri merkezi ofisinin mimarisi Haberi

Turkcellin müşteri merkezi ofisinin mimarisi

“Levent Ofis” binası içinde 350 m2 alana sahip “Turkcell Kurumsal Müşteri Deneyim Merkezi” mimaristudio ekibi tarafından teknolojik ve inovatif bir mekân olarak tasarlandı.



Karşılama-ağırlama, toplantı ve deneyimleme olarak üç ana bölümden oluşan merkezin tasarımında Turkcell’in güncel ihtiyaçları, geçmiş tecrübeleri ve gelecek vizyonuna yönelik yönlendirmelerini kreatif yaklaşımları ile birleştiren mimaristudio ekibi, firmanın kurumsal yüzünü yansıtan, teknolojik ve inovatif bir mekan yaratmayı hedefledi. İlk bölüm olan ağırlama alanında çok amaçlı kullanıma uygun olarak tasarlanan farklı mobilyalar esnek kullanım olanakları sağlarken ses alt yapılı videowall teknolojisi de mekân içerisinde her türlü değişikliği destekleyecek şekilde kullanıldı.



Merkezin asıl kullanım bölümü olan deneyimleme alanına bir teknoloji tünelinin içinden geçilerek ulaşıldığını ve alandaki teknoloji duvarı ile ziyaretçilere farklı görsel sunumların yapılması imkânının tanındığını belirten mimar ve...