Turkcellin müşteri merkezi ofisinin mimarisi Haberi
“Levent Ofis” binası içinde 350 m2 alana sahip “Turkcell Kurumsal Müşteri Deneyim Merkezi” mimaristudio ekibi tarafından teknolojik ve inovatif bir mekân olarak tasarlandı.
Karşılama-ağırlama, toplantı ve deneyimleme olarak üç ana bölümden oluşan merkezin tasarımında Turkcell’in güncel ihtiyaçları, geçmiş tecrübeleri ve gelecek vizyonuna yönelik yönlendirmelerini kreatif yaklaşımları ile birleştiren mimaristudio ekibi, firmanın kurumsal yüzünü yansıtan, teknolojik ve inovatif bir mekan yaratmayı hedefledi. İlk bölüm olan ağırlama alanında çok amaçlı kullanıma uygun olarak tasarlanan farklı mobilyalar esnek kullanım olanakları sağlarken ses alt yapılı videowall teknolojisi de mekân içerisinde her türlü değişikliği destekleyecek şekilde kullanıldı.
Merkezin asıl kullanım bölümü olan deneyimleme alanına bir teknoloji tünelinin içinden geçilerek ulaşıldığını ve alandaki teknoloji duvarı ile ziyaretçilere farklı görsel sunumların yapılması imkânının tanındığını belirten mimar ve...