Ziylan grup marka Haberi
Geçtiğimiz günlerde BİM, Gözde Girişim ve Mater Footwear BV konsorsiyumu ile ortaklık yaparak perakende sektöründe büyük çıkış yakalayan Ziylan Grubu, dünya markası olma yolunda önemli adımlar atıyor. Soysal Danışmanlık tarafından bu yıl 13'üncüsü düzenlenen Perakende Günleri'nde konuşan Ziylan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ziylan, geçen yıl İtalyan markası Lumberjack'i satın alarak Avrupa'ya paraşütle indiklerini söyledi.
AVRUPA'DAn AÇILMAK ŞART
Global marka olmak için dünyaca ünlü birer kadın ve spor ayakkabı markasını daha almak istediklerini açıklayan Ziylan, "Araştırmalarımız sürüyor. Öte yandan kendi markamız FLO'yu da dünyaya açmak istiyoruz. Ancak markalaşmanın yolu Avrupa'dan geçiyor" diye konuştu. Perakende sektörünün bugünlerde yabancı ortaklıklara açık olduğunu belirten Ziylan, yabancı fonlarla ortaklık görüşmelerine 2.5 yıl önce başladıklarını söyledi. Geçen yıl anlaşmak üzere iken görüştükleri fonun son anda kararından...