aile gayrimenkul danışmanları Haberi
Gayrimenkul pazarlama sektörü hızla büyüyor. 2001 krizi döneminde açığa çıkan nitelikli iş gücünü oluşturan günümüz yatırımcıları, kendi işlerini kurmaya karar vererek gayrimenkul pazarlama sektörüne girdi. Bu akımla birlikte geçmişte güven sorunu yaşayan gayrimenkul yatırımcılarının daha profesyonel görüntüye sahip ve vizyon sahibi kişilerle alım-satım işlemlerini gerçekleştirmek istemeye başladı.
Bu süreçle beraber kurumsal gayrimenkul pazarlama sektörünün de büyümeye başladığına dikkat çeken ERA Gayrimenkul Türkiye Koordinatörü Mustafa Baygan, “Günümüzde pazarlama, muhasebe, satış destek gibi departmanları barındıran, sosyal ve dijital medya gibi pazarlama süreçlerini yöneten gayrimenkul yatırım şirketleri oluşmaya başladı. Artık kişiler barınma ihtiyaçlarını karşılayacak bir yatırım yapmaktan çok, küçük yatırımlarını değerlendirmek için tarla ya da 1+1 bir konut alıyor. İş adamları da sanayi ve ticari faaliyetlerini devam ettirmek ya da mevcut yatırımlarını büyütmek...