apartman görevlisinin işten çıkarma Haberi
Apartman görevlisi nasıl işten çıkarılır?
Apartman görevlisi, anataşınmazın bakımı, korunması, küçük çaptaki onarımı, ortak yerlerin ve döşemelerin bakımı, temizliği,kaloriferin yakılması ve bahçenin düzenlenmesi ve bakımı ve benzeri hizmetleri gören kişiye deniyor.
Apartman görevlisinin bazı görevleri,hakları ve sorumlukları bulunuyor.Bunlar;Yöneticinin talimatı doğrultusunda konutun kaloriferini zamanında yakmak ısıyı ayarlamak ve söndürmek,Hidrofor ve benzeri araçları çalıştırmak,Anataşınmazın ortak yerlerini ve tesislerini temiz bulundurmak, demirbaşlarını, araç ve gereçlerini, düzenli, bakımlı ve işler şekilde tutmak,Kendisine ayrılan konutu başka amaçlarla kullanmamak, konutu korumak, kendisi veya ailesinden birisinin konuta vereceği zarar ve hasarları karşılamak,Yöneticinin talimatı çerçevesinde konutun güvenliğini sağlayıcı önlemleri almak,Belirlenen saatlerde servis hizmetlerini görmek, çöpleri toplamak, bahçe düzenlemesi ve bakımını yapmak,Verilen eğitimlere uygun davranmak ve koruyucu malzemeyi kullanmak,İş veya toplu iş sözleşmesinde belirlenen diğer görevleri yerine getirmektir.
Apartman görevlisinin işten...