AVMlerin yıl sonuna kadar 1 Haberi
Türkiye'de sayıları hızla artan AVM'ler yeni bir kültür oluşturuyor. Alışveriş yapmanın ve eğlenmenin dışında arkadaşlarla görüşmek için de AVM'ler kullanılıyor.
Türkiye son dönemde sayıları hızla artan ve tüketim alışkanlıklarını değiştiren alışveriş merkezlerini (AVM) tartışıyor. Buna rağmen yıl sonuna kadar AVM'lerin 1,7 milyar ziyaretçiye ulaşması bekleniyor.
Türkiye hızlı kentleşmeyle birlikte AVM kültürüyle tanıştı. Özellikle büyük kentler, tüketimin yoğunlaştığı AVM'lere ev sahipliği yapıyor. Vatandaşlar iş yaşamının dışında kalan zamanın önemli bir kısmını buralarda alışveriş yapmak, eğlenmek, dinlenmek ve arkadaşlarla görüşmek gibi nedenlerle AVM'lerde geçiriyor. AVM'ler özellikle hafta sonları çok yüksek ziyaretçi sayılarına ulaşıyor.
AVM’ler birçok ihtiyacı bir arada paket halinde sunduğu için tüketicilere cazip geliyor. Alışverişin yanında eğlence mekanı olarakta değerlendirilien AVM'ler kültür sanat etkinliklerinin düzenlediği bir mekan haline geldi. Birçok yaş grubuna hitap...