emlak alma harcı 2018 Haberi
Emlak alım satım işi olan kimselerin 2017'de olduğu gibi 2018'de de bu işlemlerini ilgili tapu dairesinden halletmeleri gerekiyor.
Bunun için öncelikle tapu dairesinden randevu alınyor. Randevu ALO 181 tapu hattından veya internet üzerinden alınabiliyor.
Randevu günü ve saatinde emlak alım satım işlemi için gerekli olan belgelerin temin edilerek tapu dairesinde bulunulması gerekiyor. Emlak alım satım harcının da ödenmesi halinde devir işlemi gerçekleşiyor.
Tapuda gerekli evraklar ve emlak alım satım harcı 2018 oranları şu şekilde sıralanıyor:
Tapuda gerekli belgeler 2018
Satıcıdan istenenler
- Tapu aslı veya fotokopisi
- 1 Resim
- Nüfus Cüzdanı aslı ve 1 adet fotokopisi
- Vergi borcu yoktur yazısı
- Tapu işlemlerini emlakçı yapacaksa vekaletname
Alıcıdan istenenler
- 2 Resim
- Nüfus Cüzdanı aslı ve 1 adet fotokopisi
- Tapu işlemlerini...