gyoder rözlem gökçe Haberi
Gökçe, AA muhabirine yaptığı açıklamada, konut sektöründe artık alıcı odaklı pazar oluştuğunu ifade etti.
Tüketicinin bilinçlendiğini ve aynı oranda taleplerin detaylanarak, arttığına dikkati çeken Gökçe, 2005-2007 döneminde projelerde artı değer olarak verilen tüm özelliklerin artık projelerin olmazsa olmazı haline geldiğini belirtti.
Gökçe, 2005-2007 döneminde her projenin bir alıcısı bulunduğunu dile getirerek, günümüzde ise sadece doğru projelere alıcı çıktığını vurguladı.
Hedef kitlenin taleplerine göre lokasyonunu, içeriğini, niteliğini ve fiyatını belirlemenin doğru projeyi oluşturduğuna dikkati çeken Gökçe, "Günümüzün bilinçli tüketicisi tüm bu unsurları inceleyip karşılaştırmalar yaparak karar verir. Hedef kitlenin profiline göre de bazı talepler ayrışmaya başladı. Markalı konut statüsündeki projelerden beklentiler ise daha fazla. Kullanıcı maksimum fayda alabileceği, güvendiği ve standartlarına uygun projeleri tercih ediyor" diye konuştu.
Gökçe, hayata geçirilen proje sayısı arttıkça kullanıcının...