ipek kağıt astana Haberi
İpek Kağıt, 2012 yılında aldığı uluslararası pazarlarda güçlü bölgesel bir oyuncu olma hedefi çerçevesinde Manisa ve Kazakistan’da iki fabrikanın açılışını yaptı. Yatırımlar şirketin hedef pazar olarak belirlediği Orta Asya, Kafk aslar ve Ortadoğu’da yaşanan ekonomik ve siyasi risklere rağmen gerçekleşti. İçinde Selpak, Solo gibi markaları da barındıran şirketin Genel Müdürü Sertaç Nişli, bu pazarlarda yaşanan kaybı başka yerlerle telafi edeceklerini söyledi.
Türkiye’den Rusya sevkiyat durdu
İpek Kağıt Genel Müdürü Sertaç Nişli, 2012’de İpek Kağıt’ın tamamen Eczacıbaşı Grubu’na dahil olmasıyla yurtdışı hedefl erin belirlendiğini, açılan fabrikaların da bu doğrultuda gerçekleştiğini aktardı. O dönemde yurtdışında 4 kat, toplam ciroda ise 2 kat büyüme hedefi koyduklarını hatırlatan Nişli, 2015 yılına kadar bu hedefl er doğrultusunda gittiklerini, ancak sonrasında bazı sıkıntıların yaşandığını kaydetti. Bu sorunların...