mesken tapu masrafları Haberi
Mesken tapu masrafları 2015!
Mesken alım satımları, tapu dairesinde yapılıyor. Alıcı ve satıcının devir işlemleri için randevu günü ve saatinde tapuda olması gerekiyor.
Tapu dairesine gerçekleşen işlemler sırasıyla şu şekilde karşımıza çıkıyor;
- Evrakların eksiksiz olması durumunda ön başvurunun onaylanması
- Tapu dairesinde gerçekleşen incelemeden sonra satıcıya mesaj gönderilmesi.
- Mesaj içeriğinde tapu harcının nereye ödeneceği bilgisi ve akabinde randevu günü ve saati verilmesi.
- Tapu harcının yatırılması.
- Tapu dairesine, randevu saatinden en az 15 dakika önce gidilmesi.
- Evraklar ile tapu harç dekontlarının ilgili memura verilmesi.
- Başvuru numarasının anons edilmesi durumunda Akit Odası'na geçilmesi.
- Akit Odası'nda tapu kayıtlarının imzalanması.
- En son müdürün imzasından sonra tapu belgesinin teslim edilmesi.
Satıcıdan tapuda satış için gerekli evraklar..
- Tapu aslı veya fotokopisi
- 1 Resim
- Nüfus Cüzdanı (T.C. Kimlik Numaralı) aslı...