Migros teknoloji yatırımları Haberi
Türkiye’nin ilk kurumsal perakendecisi Migros Türk A.Ş., (Migros) 60. kuruluş yılı olan 2014’ü 1.200 mağazaya ulaşarak tamamlayacak. Halen sektörünün tek Ar-Ge Merkezi olan firması konumunda bulunan Migros, büyümeye devam ederken teknoloji yatırımlarını da sürdürüyor. Artık, müşteri Migros’tan içeri girdiği anda ‘teknoloji’ onu tanıyacak ve ona özel indirimleri, yeni ürünlleri akıllı telefonuna mesajla bildirecek. Migros Genel Müdürü Özgür Tort, çok sayıda yeni nesil perakende teknolojisini Maslak’taki Uniq İstanbul mağazasında tanıtırken, “2013’ü 1004 mağaza ile tamamlamıştık. 2014 sonunda 1200 mağaza olmayı hedeflemiştik. Bu hedef tutuyor. Büyüme stratejimiz başarıyla devam ediyor. Verimlilik stratejimizle de ciddi tasarruf sağladık. Rakam 80 mağazamızın yatırım tutarına ulaştı. Yani, enerjide (elektrik), tedarik zincirinde (akaryakıt), işgücü ve stok verimliliğinde yaptıklarımızla 80 mağazayı bedavaya getirdik” dedi.
4 DİREKLİ KALYON GİBİYİZ
Özgür...