sürdürülebilir markalar konferansı 2013 Haberi
“Revolution Will Be Branded” teması ile gerçekleşecek konferansta marka devrimi yaşanacak. Dünyanın en güçlü pazarlama liderlerinden Unilever Pazarlama Kıdemli Başkan Yardımcısı Marc Mathieu’nun yanı sıra, en iyi 10 pazarlama kitabından biri olan “We First” ün yazarı Simon Mainwaring, yüzlerce kuruluş için değişimi yönlendiren sistemin yaratıcısı ve Worldview Thinking’in kurucusu John Marshall Roberts, markalarda radikal yeniliklerin aranılan ismi Dragon Rouge’un CEO’su Dorothy Mackenzie, stratejik pazarlama iletişiminin deneyimli ismi, Saatchi&Saatchi S’in CEO’su Annie Longsworth, BASF’nin Kurumsal Marka Yönetimi Başkan Yardımcısı Baerbel Arnold-Mauer da konferansa katılacak ve geleceğe yön veren görüş ve deneyimlerini paylaşacak liderler arasında yer alıyor.
ABD’de yeni iş modellerine geçişte 6 yıldan bugüne şirketlerin referans noktası olan Sustainable Brands küresel ağına katılan Türkiye, dünyanın en ilham verici küresel sürdürülebilir marka...