22 / 12 / 2024

mağaza

mağaza

BMD Başkanı Sinan Öncel, harcama kapasitesi yüksek gelir grubu sayesinde sektörde ciroların yüzde 300 arttığını ancak turistin olmadığı iç bölgelerde daralma yaşandığını söyledi. Öncel yerli müşterinin alışveriş alışkanlıklarındaki değişime dikkat çekti.

6 ayda 6 bin kişiyi işe aldı

İndirim marketleri arasındaki kıyasıya rekabet istihdama yaradı. Yılın ilk yarısında 611 yeni mağaza açan ŞOK 6 binin üzerinde kişiye de istihdam sağladı.

Yurtdışında 20 bin Türk mağazası olacak!

Mehmet T. Nane, sektörün yurtdışındaki faaliyetleri ve geleceğe dönük beklentileri hakkında da bilgi verdi.

Yeni AVM’ler şehir dışında kurulacak!

Sayıları gün geçtikçe artan alışveriş merkezlerinin (AVM), bakkal, manav ve kasaplar üzerindeki negatif etkisini azaltmak için çalışma başlatıldı. Mevcut AVM’ler yerlerini korurken, yenilerinin şehir dışında kurulması sağlanacak.

Rea Gayrimenkul, mağazaları shopmixturkey.com'a taşıdı!

İstanbul'un ticari potansiyeli en yüksek 73 caddesindeki 10 bin 517 mağaza internete aktarıldı. www.shopmixturkey.com adresli web sitesi Rea Gayrimenkul tarafından oluşturuldu

Rea Gayrimenkul, mağazaları shopmixturkey.com'a taşıdı!

İstanbul'un ticari potansiyeli en yüksek 73 caddesindeki 10 bin 517 mağaza internete aktarıldı. www.shopmixturkey.com adresli web sitesi Rea Gayrimenkul tarafından oluşturuldu

Geleceğin mağazaları artık dijital içerik kullanacak!

Cisco’nun perakende sektörü ile ilgili en son tüketici araştırmasının sonuçları, gelecekte soyunma kabinlerinin yerini dijital ekranlara bırakacağını ve mağaza için dijital deneyimlerin farklılaştıran unsur olacağını gösteriyor

Birleşik Markalar Derneği Başkanı Yılmaz Yılmaz: 2023 hedefimiz dünyada 20 bin mağaza!

Birleşik Markalar Derneği (BMD) Başkanı Yılmaz Yılmaz, hazırladıkları Hedef Ülkeler Raporu'nun Cumhuriyet'in 2023 vizyonuna yönelik bir strateji içerdiğini belirterek, ''Temel amacımız, 2023'te yurt dışında 20 bin mağazaya ulaşmak'' dedi

Indesit Company, 5 yılda 1000 mağaza açacak!

Indesit Company Türkiye Ülke Müdürü Andrea Ojetti, 2012’de Türkiye’de beyaz eşya pazarının yüzde 5 oranında büyüyeceğini, şirket olarak da yüzde 15 büyüme hedeflediklerini söyledi

Real, mağazalarını Türkleştirerek büyüme sağlayacak!

Perakendecilikte 50 bin çeşit ürünle hizmet verdiklerini belirten Real Hipermarketler Zinciri A.Ş'nin Belçikalı Genel Müdürü Olivier Langlet, mağazalarını Türkleştirerek büyüme sağlayacaklarının altını çizdi

Türk firmalarının mağaza sayısı 91 ülkede 2 bin 600'e ulaştı!

Artık dünyanın herhangi bir yerinde, binlerce şubeli uluslararası bir zincirin mağazasının yanında bir Türk markasını görünce şaşırmıyoruz. Özellikle son 2 yılda atağa kalkan Türk firmalarının mağaza sayısı 91 ülkede 2 bin 600'e ulaştı. Hedef 2023'te 25 b

Silk & Cashmere; Zürih, Çin, Tayvan, Londra ve Sultanahmet’te mağaza açacak!

Dubai merkezli yatırım fonu Eastgate Capital Group’u ortak alan Silk & Cashmere, 2012 için iddialı büyüme planı yaptı. Silk & Cashmere CEO’su Ayşen Zamanpur, “Paris çok iyi gidiyor. Zürih’te ikinci mağazayı açıyoruz. Londra’da Portebello Road’da bir dükka

Christian Louboutin ile ortak girişim yapan Beymen, 2 mağaza açacak!

Kırmızı tabanlarla tanınan Christian Louboutin ile ortak girişim yapan Beymen’e İstanbul İstinye ve Nişantaşı’nda iki mağaza geliyor

Colin's, Rusya genelinde 180 mağazaya ulaştı!

Rusya'da perakende sektöründe mağazalaşarak büyüyen Türk markası Colin's, 140 milyonun üzerinde nüfusun bulunduğu ülkede iki kişiden birine markasını satmayı başardı

Özkuruşlar Market, mağaza sayısını arttırarak büyümeyi hedefliyor!

Özkuruşlar Market Genel Koordinatörü Hüseyin Kurmut, "Büyük markalara satılmak değil, mağaza sayısını artırarak büyümeyi planlıyoruz." dedi

Hasan Vatan: Yıl sonuna kadar 50 mağaza açabiliriz!

Adana'da  30'uncu mağazasını açan Vatan Bilgisayar'ın Genel Müdürü Hasan Vatan, 'Bu yıl yüzde 60 büyüdük. 10 günde mağaza açabiliyoruz. Yıl sonuna kadar yer bulabilirsek 50 mağaza bile açabiliriz' dedi

Cardin Mobilya Brüksel'e mağaza açtı!

Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Avrupa'ya açılan Cardin Mobilya, bu kez Avrupa Birliği'nin başkenti Brüksel'e mağaza açtı

Necati Aydoğan: İstanbul'da da bir mağaza açacağız!

Neco Aksesuar’ın sahibi Necati Aydoğan "İstanbul’da da bir mağaza açacağız. Tüm koleksiyonu kendimiz tasarlayıp üretiyoruz” diye konuştu

Beymen Yunanistan'da mağaza açacak!

Yurtdışında büyümeyi stratejik öncelikleri arasına alan Beymen, Mısır'dan sonra Yunanistan ve Belgrad'da mağaza açmayı planlıyor. Beymen Genel Müdürü Elif Çapçı, çok başarılı bir sene geç

Ikea, Türkiye´de üç mağaza açacak

Ikea Pazarlama Direktörü Senem Sadıklar, 5 yıl içinde biri Ankara olmak üzere 3 mağaza açacaklarını söyledi

Deniz Akkaya Bağdat Caddesi'nde mağaza açacak!

Deniz Akkaya'nın ilk mağaza için Bağdat Caddesi´ni tercih etti

Çetinkaya Bağcılar'da 7 katlı mağaza açtı!

Çetinkaya Şirketler Grubu mağaza sayısını hızla artırıyor

Christian Dior Nişantaşı'nda mağaza açacak!

Christian Dior, Nişantaşı'nda mağaza açmak için Bizz Gayrimenkul ile anlaşma imzaladı

Tiffany, tfny adıyla Balkanlar’da mağaza açacak!

Mücevher markası Tiffany’ye karşı marka mücadelesi veren Tiffany, ‘tfny’ adıyla Balkanlar’da mağaza açma hazırlığında

NT, bir günde 12 ilde 13 mağaza açtı!

Kırtasiye devi NT, bir günde 12 ilde 13 mağaza açtı

Bil's Beyoğlu Tünel'de mağaza açacak!

Selman Bilal, gömlek markaları Bil's'in şirket merkezinin altına eylül ayının ortasında müze gibi bir mağaza açıyor

Sumak XL Fashion Adapazarı'nda mağaza açıyor!

Büyük beden kadın giyim makası Sumak XL Fashion 15 Eylül'de Adapazarı'nda yeni mağaza açacak

KİM, 5 yılda 200 mağaza açacak!

KİM Genel Müdürü Hamit Akçay, ağırlıklı olarak İstanbul´da bulunan 52 mağaza ile 2010 yılında 300 milyon dolar ciro hedeflediklerini belirtti

mağaza Haberi

mağaza

Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel perakende sektöründe fiyatların yüzde 80-10 arasında artmasının beklendiğini belirterek sektöre ilişkin rakamları ve öngörüleri paylaştı. Cumhuriyet Gazetesi'nde Şehriban Kıraç imzalı haberde Bankalar arası Kart Merkezi (BKM) verilerine göre perakende sektöründe  yabancıya satışların temmuz ayında bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 300 arttığını söyledi. Öncel, "Harcama kapasitesi yüksek müşteri geliyor. Turistik olmayan iç bölgelerde ise daralma var "dedi.

"Her gelir grubu fiyat karşılaştırıyor"

Yerli müşterinin alışveriş alışkanlıklarının değiştiğini, daha düşük fiyatların olduğu mağazalara yöneldiğini, marketten almak yerine pazarları tercih etmeye başladığını belirten Öncel, adet bazında alışverişin düştüğüne işaret etti. Öncel, "Piyasada çok ciddi fiyat dengesizliği var. Bir markete gittiğimde fiyatları mutlaka cep telefonundan karşılaştırarak alışveriş ediyorum. Bunu sadece dar gelirli değil tüm gelir grupları...