14 / 05 / 2024

Seçim sürecinde dijital reklamlar için harcanan tutar adeta dudak uçuklattı!

Seçim sürecinde dijital reklamlar için harcanan tutar adeta dudak uçuklattı!

14 Mayıs’ta yapılan seçim kapsamında dijital reklam için toplamda ne kadar para harcandığı belli oldu. Meta ve Google’ın açıkladığı verilere göre, seçim sürecinde yaklaşık 150 milyon TL’nin üzerinde dijital reklam harcaması yapıldığı görüldü.



28 Mayıs’ta yapılacak ikinci tur seçim sürecinde ise bu rakamın daha da yükseleceğini öngörüyoruz. Bu süreçte çoğunlukla parti ve liderler, doğrudan içerikli reklamlar ile etkileşimlerini yükselttiğini görüyoruz. Özellikle video reklamcılığı, display reklamcılığı, programatik reklamlar ve banner reklamcılığı ile birey ve ilgi alanı temel alınarak nokta atışı amaçlarla dijital reklam faaliyetlerine devam ettiler. Bunun yanı sıra, sesli reklamlar yoluyla Spotify ve Karnaval gibi platformlarda da yer alınarak yüzde 7’lik bir pay sağlandı.

 Seçim sürecinde dijital reklamlar için harcanan tutar adeta dudak uçuklattı!

Dijital pazarlama araçlarının kitlelerle iletişim kurma ve geri bildirim alma bakımından da büyük bir avantaj sağladığını ifade eden Kaplan, “Sosyal medya platformları, adayların seçmenlerle direkt etkileşime geçeceği, sorulara cevap verebileceği ve endişeleriyle ilgilenebileceği bir ortam sunar. Bu etkileşimler, bireylerle daha yakın bir ilişki kurulmasını ve seçim kampanyasının daha kişisel duruma gelmesin sağlar. Dijital pazarlama araçları, demografik, coğrafi ve ilgi esaslı bilgilere dayalı olarak amaçlanan seçmen gruplarını belirlemek için kullanılabilir. Böylece adaylar, seçmenlerin ilgi alanlarına, yaşlarına, bölgesel konumlarına ya da diğer demografik özelliklerine göre kampanyalarını şekillendirebilir. Böylece, daha etkili bir şekilde iletişim kurabilir. Mesela, herhangi bir spor haberi okurken karşınıza parti ve liderlerin spor ile ilgili sundukları vaatlere çıkabilir” dedi.

Başkan Tüfekçi'den korkutan açıklama: 'Et fiyatları hafta sonu 250 TL'yi görecek!'

Araç fiyatlarına yılbaşından bu yana tam bu kadar zam geldi! Bu zam oranı resmen dudak uçuklattı!

Asgari ücret temmuz zammında yeni oran belli oldu! Yeni maaşlar tek tek hesaplandı!


Sorumluluk Reddi Beyanı: Emlakkulisi.com.tr’de yer alan haberler ve makaleler yatırım tavsiyesi niteliğinde değildir. Emlakkulisi.com.tr herhangi bir emtia veya dijital varlığın satın alınmasını veya satılmasını önermez. Emlakkulisi.com.tr bir yatırım danışmanı değildir. Bu nedenle Emlakkulisi.com.tr'de yer alan haber ve makalelerin editörleri yatırım kararlarınızdan sorumlu tutulamaz. Okuyucular, haberlerdeki emtia, şirket, varlık veya hizmetler ile ilgili herhangi bir işlem yapmadan önce kendi araştırmalarını yapmalıdır.
Geri Dön