Birleşmiş Markalar Demeği Haberi
Türk perakende sektörü dünyanın en büyük gayrimenkul ve perakende fuarı Mapic'te yatırım fırsatlarına odaklanacak. Birleşmiş Markalar Demeği Başkanı Hüseyin Doğan "Markalarımızın 90 ülkede 2800 mağazası var. 2023 hedefimiz 20 bin mağaza. Mapic'teki işbirliği fırsatları bizi bu hedefe yaklaştıracak" dedi
Türk perakendeciler Alkaş'ın 2006'dan beri Türkiye temsilciliğini yürüttüğü dünyanın en büyük uluslararası gayrimenkul ve perakende fuarı Mapic'e hazır. Mapic, 13-15 Kasım arasında Fransa'nın Cannes kentinde düzenlenecek. Geçtiğimiz yıl 65 ülkeden 2400 perakendeci ve 870 yatırımcıyı ağırlayan Mapic, bu yıl toplam 81 ülkeden, yeni iş olanakları arayan 2400'ün üzerinde perakendeciye ev sahipliği yapacak.
100 firma 300 katılımcı
Fuara, Türkiye'den Mavi Jeans, Fiba Holding, İpekyol, Turcell, Arzu Kaprol, Penti, Kanyon, Teknosa, Koton ve LC Waikiki gibi 100 firma ve 300 işadamı katılacak. Fuar, uluslararası işbirliklerinin...