06 / 05 / 2024

çok katlı binalar

çok katlı binalar

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nden Bahçeşehir'e uzanan TEM otoyolu üzerinde 20'nin üzerinde büyük gayrimenkul projesi hızla ilerliyor. Yol kenarındaki bu projelerin bitmesiyle bölgeye 100 bin nüfus eklenecek...

Çok katlı binalardan kaçanlar çelik ev alıyor! Çelik evlere talep gittikçe yükseliyor!

Karmod Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Çankaya, vatandaşın çok katlı evlerden kaçtığını ve çelik evleri tercih ettiğini açıkladı.

1940 yılında İstimlak Kanunu'nda değişiklik! Yeni istimlak edilecek arsalarda birer katlı binalar yapılabilecek!

1940 yılında, İstimlak Kanunu'nun 11. maddesinde değişiklik yapıldı. Buna göre yeni istimlak edilecek arsalarda birer katlı binalar yapılabilecek. 

Balıkesir'de 7 katlı 'gökdelen otel' için itiraz: Çok katlı imarlaşmanın yolu açılır! 

Balıkesir Burhaniye'de yapılması planlanan 7 katlı otel inşaatına tepkiler peş peşe geliyor. Burhaniye Çevre Platformu, açılan iptal davasının ikinci keşif çalışmasına katıldı ve önemli açıklamalar yapıldı. 

Malatya'da yüksek katlı 61 bina patlayıcı kullanılarak yıkıldı!

"Asrın felaketi" şeklinde belirtilen 6 Şubat tarihindeki Kahramanmaraş merkezli depremlerde büyük hasar gören Malatya'da, yüksek katlı binaların patlayıcı kullanılarak yıkımı hız kesmeden sürüyor.

Uzmanlar peş peşe açıkladı: Depremde en çok bu binalar hasar görüyor! Çıkmalı yapılar denetlenmeli!

Binanın metrekaresini artırmak ve alan kazanmak için yapılan çıkmalı binalar deprem felaketi sonrasında yeniden gündem oldu. Uzmanlar peş peşe açıkladı: Depremde en çok bu binalar hasar görüyor! Çıkmalı yapılar denetlenmeli!

Gayrimenkulde müstakil ve az katlı binalar revaçta!

Pandemiden sonra ev almak isteyen vatandaşlar müstakil ve az katlı binaları tercih etmeye başladı. COLDWELL Banker Life brokeri Uğur Sezginer konuya ilişkin açıklamalar yaptı.

Bursa Tarihi Çarşı ve Hanlar Bölgesi'nde çok katlı binanın yıkımı tamamlandı!

Bursa'da, Tarihi Çarşı ve Hanlar Bölgesi Çarşıbaşı'da hayata geçirilen kentsel tasarım projesi dahilinde çok katlı bir binanın yıkımı daha gerçekleşti. 

Bursa Hanlar Bölgesi'nde çok katlı binalar yıkılıyor! 

Bursa'da hayat geçirilen kentsel dönüşüm projesi çalışmaları dahilinde Tarihi Çarşı ve Hanlar Bölgesi Çarşıbaşı'nda çok katlı binalar ortadan kaldırılıyor. 

Gayrimenkulde çok katlı yapılar tarih oluyor!

Pandemiyle beraber neredeyse tüm sektörlerde daha sağlıklı, çevreci, ekonomik ve fonksiyonel ürünlere geçiliyor. Gayrimenkul sektöründe de trendler değişiyor, çok katlı yapılar tarih oluyor!

Karaköy'deki 45 yıllık çok katlı otopark yıkılacak!

Beyoğlu'nun Karaköy semtindeki 45 yıl önce inşa edilen çok katlı otoparkın yıkılacağı açıklandı. Yıkımına 2022 yılında başlanması planlanan otopark Karaköy Meydanı kapsamına alınacak.

İstanbul Karaköy Katlı Otoparkı yıkılıyor!

İstanbul ilk çok katlı otopark olma özelliğine sahip 45 yıllık Karaköy Otoparkı için yıkım kararı alındı. 

İsrail, Gazze'deki çok katlı binaları vuruyor!

İsrail'in, abluka altındaki Gazze saldırılarında sivillerin oturduğu çok katlı yapıları hedef alarak, direniş güçlerinin iradesini düşürmeye ve savaşı bir an evvel kazanmaya çalıştığına dikkat çekiliyor.

İzmir’de ‘zayıf zemin’ raporlu araziye çok katlı imar izni iddiası!

CHP İzmir Milletvekili Kani Beko, İzmir’in depremin acılarını ve yaralarını sarmadan yeni zayıf zemin imar skandallarına tanık olduğunu belirtti. Beko, Çınarlı’da eski Karayolları arazisine verilen imardan sonra Buca İnönü Mahallesi’nde de zayıf zemin raporlu araziye çok katlı imar izni verilmesine

çok katlı binalar Haberi

çok katlı binalar

PLANSIZ BÜYÜME İSTANBUL'U KİLİTLEDİ 


Nüfusu 14 milyonu bulan İstanbul'da trafik, vatandaşlar için adeta çile. Kentte ulaşımın iki önemli ulaşım aksı TEM Otoyolu ile E-5 Karayolu'nu, çevresindeki yoğun yapılaşma kilitliyor. Ulaşım altyapısının nüfus artısını kaldırmadığını belirten uzmanlar, şehrin artık plansız bir şekilde büyümemesi gerektiğini vurguluyor. 


Dünyanın önde gelen navigasyon şirketlerinden TomTom'un araştırmasına göre 2012 trafik sıkışıklığı endeksinde yüzde 66'yla Moskova birinci olurken. İstanbul yüzde 55'le ikinci sırayı aldı. İstanbullular günde 30 dakikalık yolculuk için bir yılda toplam 118 saat zaman kaybediyor; normalde 1 saatlik mesafeyi trafik sıkışıklığı dolayısıyla ortalama 2 saat 4 dakikada alabiliyor. Uzmanlar, bu duruma gerekçe olarak, İstanbul'da nüfus artış hızıyla ulaşım altyapısının avnı oranda artmamasına dikkat çekiyor ve şehrin arlık plansız bir şekilde büyümemesi gerektiğini belirtiyor. Rakamlar da İstanbul'un...