23 / 12 / 2024

Eminönü Alibeyköy tramvayı durakları

Eminönü Alibeyköy tramvayı durakları

İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, “Çok önem verdiğimiz metro yatırımlarının sonuçları, bizi çok heyecanlandırıyor. yıl sonunda da Eminönü-Alibeyköy Tramvayı’nın 8,8 kilometrelik kısmını vatandaşlarımızla buluşturacağız” dedi.

Eminönü Alibeyköy tramvayı hangi hatlara bağlanacak?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı Raylı Sistem Müdürlüğü Eminönü Alibeyköy raylı sistem projesinde ÇED sürecini başlattı. 492 milyon 710 bin TL'lik proje Fatih ve Eyüp ilçelerini kapsıyor.

Eminönü ve Kadıköy'e araçla giriş ücretli olacak! İstanbul'da trafik sorununa giriş ücreti önerisi! 

İstanbul’da araç yoğunluğunun azalması için giriş ücreti önerisi gündeme geldi. Bu kapsamda Eminönü ve Kadıköy'e araçla giriş ücretli olacak. İşte uygulamanın detayları...

1942 yılında İstanbul Belediyesi Eminönü'nde 450 liradan arsa satmış!

1942 yılında İstanbul Belediyesi Eminönü'nden 450 liraya 295 metrekarelik arsa satmış.

1940 yılında Eminönü ve Sultanahmet arasında cadde planı! Tarihi binalar ne olacak?

1940 yılında  Eminönü ve Sultanahmet arasında geniş bir caddenin açılmasına karar verilmiş. Peki buradaki tarihi binalara ne olmuş? 

1940 yılında Eminönü Meydanı inşaatı için Romanya'dan beton getirilmiş!

1940 yılında Eminönü'ndeki inşaatın yavaş ilerlemesinden dolayı şikayet edilmiş, çalışmaların hızlandırılması için de Romanya'dan beton getirilmiş.

1940 yılında Eminönü halkevi binası yanlış yapıldı iddiası!

1940 yılında Eminönü halkevi planınn yanlış yapıldığına dair iddialar gelmeye başlamış. Yapılan denetimler sonrası binada gerek planda gerekse inşaatta hiçbir hata bulunmamış.

1936 yılında Eminönü'ndeki Niğde Hanı 41 bin liraya satılmış!

1936 yılında Eminönü'nde tramvay caddesinde Kızılay maden suyu mağazasının da içinde olduğu Niğde Hanı 41 bin liraya satılmış.

Alibeyköy'deki 246 bin metrekarelik alanın 1/5000 ve 1/1000 ölçekli imar planı askıda! 

İstanbul İli, Eyüpsultan İlçesi, Alibeyköy Mahallesi Sınırları İçerisinde Kalan 24,59ha (245 bin 900 metrekare) alana İlişkin 1/5000 ölçekli Nazım İmar Planı ve 1/1000 Ölçekli Uygulama İmar Planı askıya çıkarıldı. 

1938 yılında Eminönü Meydanı'ndaki Valide Hanı iki ayda yıkılacakmış!

Belediye tarafından 1938 yılında Eminönü Meydanı'ndaki Valide Han'ının yıkımı için 2 ay süre verilmiş.

3 milyonla 20 milyonluk iş: 1940'ta Eminönü Unkapanı için büyük imar planı hazırlanmış!

1940 yılında Eminönü Unkapanı için 5 yılı kapsayan büyük bir imar programı hazırlanmış. İşte ayrıntılar...

1940 yılında Eminönü'ne 20 milyon TL'lik proje! Ticaret Sarayı ve Vakıf binasının yapımı planlanmış!

1940 yılında, Eminönü Meydanı'na için yapılan çalışmaların ardından, Eminönü ile Unkapanı arasında 20 milyon lira bütçeyle Ticaret Sarayı ve Vakıf binası yapılacağının bilgisi verilmiş.

Eminönü Hanı 1939 yılında yıkılmış!

1942 yılında bir türlü sonuçlandırılamayan Eminönü Hanı için yıkım kararı verilmiş. Söz konusu yapının 1942 yılında yıkılması için çalışmalar başlatılmış.

Eminönü Meydanı 1939 yılında tasarlanmış!

1939 yılında belediyenin imar planlarının arasında Gazi Köprüsü'nün iki tarafındaki yolların açılması ve Eminönü Meydanı'nın tasarlanması varmış.

İstanbul Sürdürülebilir Kentsel Ulaşım Planı açıklandı: Önce Eminönü'nde, sonra Kadıköy'de girişler ücretli olacak!

İstanbul'un 'zirve saatte' trafik yoğunluğunu azaltmayı hedefleyen 'İstanbul Sürdürülebilir Kentsel Ulaşım Planı' kapsamında Eminönü ile Kadıköy'e girişlerin ücretli olması planlanıyor. İşte ayrıntılar..

Eminönü Alibeyköy tramvayı durakları Haberi

Eminönü Alibeyköy tramvayı durakları

Kovid-19 salgını sürecine rağmen, günlük hareketliliğin arttığı İstanbul, modern kentlerin vazgeçilmezi olan raylı sistem ağını giderek genişletiyor. Geçmiş döneminde durdurulan raylı sistem yatırımlarını yeniden başlatan İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), Kovid-19 salgınına rağmen yerin altında ve üstünde hızla devam ettiği yoğun çalışmaların güzel sonuçlarını alıyor.

İBB'nin resmi sitesinde yer alan habere göre; İstanbul’un ikinci, Avrupa Yakası’nın ilk sürücüsüz metro hattı olan Kabataş Mahmutbey Metrosu’nun ilk etabı olan Mecidiyeköy-Mahmutbey Hattı, 28 Ekim’de hizmete alındı. İlk 10 gün ücretsiz olarak hizmet veren ve İstanbulluların yoğun ilgi gösterdiği hat, 6 ilçeden geçerek şehrin kuzeyini merkeze taşıyor.

İMAMOĞLU’NDAN İKİNCİ RAYLI SİSTEM MÜJDESİ

Modern metronun açılışıyla ilgili açıklamalarda bulunan İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, İstanbul’un sürekli büyüyen canlı bir şehir olduğunu vurgulayarak, şunları kaydetti:

“Çok önem verdiğimiz metro yatırımlarının sonuçları, bizi çok...