Mehmet Ersoy ets tur Haberi
Etstur, birinci dönem erken rezervasyon kampanyası sonuçlarını açıkladı. Buna göre şirket geçen yılın aynı dönemine göre satışlarını iki kat artırdı. Etstur Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ersoy, "Söz konusu artışta ilk dönemde düşük seviyede giden fiyatlar ve misafire sunulan çeşitlilik etkili oldu" dedi. Gündem hakkında da değerlendirmelerde bulunan Ersoy, Türkiye'de turizm stratejisinin değiştiğini, algı ve imaj çalışmasına büyük yatırım yapıldığını söyledi. Bunun çok doğru bir hamle olduğuna vurgu yapan Ersoy, "Turizmde en büyük imaj çalışmasını Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yaptı. Özellikle de Rusya pazarında. Rusya Cumhurbaşkanı Vladimir Putin'in Türkiye ziyaretinden sonra yaptığı ulusa sesleniş programında Türkiye ve Erdoğan hakkında çok güzel cümleler sarf etti. 100 gün üst üste fuar, binlerce reklam yapsanız o pozitif algı ve imajı yakalayamazsınız" diye konuştu....