tapu işlemlerinde yeni düzenlemeler Haberi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tapu işlemleri sırasında meydana gelen gereksiz beklemeleri bitirmek için harekete geçti. Tapu işlemlerinde daha önce internet ortamında randevu hizmetini başlatan bakanlık, telefonla randevu sistemini de devreye sokuyor.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü bünyesinde oluşturulacak sistem sayesinde tapu işlemleri öncesi, randevu alınacak ve vatandaşın gereksiz zaman kaybı önlenecek. Çağrı merkezi, tapuyla ilgili birimleri de tek çatı altında toplayacak. İşlemler başlamadan gerekli olan evraklar hakkında önceden bilgi alınabilecek ve yaşanan sıkıntılar anında tespit edilecek. Yıl sonuna kadar hizmete girmesi beklenen çağrı merkezi istihdama da katkı sağlayacak.
Tapu işlemlerinde birçok yeni uygulamanın hayata geçirildiğini söyleyen Tapu ve Kadastro Genel Müdürü Davut Güney, “Çağdaş kamu yönetimi anlayışının en önemli hedeflerinden biri de vatandaşın memnuniyetinin sağlanmasıdır. Bu hedefle oluşturulan çağrı merkezi ile...