Sürdürülebilir Markalar Konferansı Haberi
Kale, hayalleri gerçeğe dönüştürüyor
Yerli ve yabancı 68 konuşmacının katıldığı Sürdürülebilir Markalar Konferansı 2016 İstanbul’da, dünya çapında markaların temsilcileri bir araya geldi. ‘Markaların Yeni Gücü: Dijital İnovasyon’ başlıklı oturumda konuşan, Kale Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı H. Derya Ercan, “Son geliştirdiğimiz inovasyonla, tümüyle mobil cihazları kullanarak müşterilerimize sanal gerçeklik deneyimi yaşatıyoruz. Hayata geçirdiğimiz ‘Kale 360’ ve ‘Kale Vizyon’ gibi yenilikçi deneyimlerle, insanların hayallerini yaşayabilmesini sağlıyoruz” dedi.
Kalebodur, Çanakkale Seramik, Kale ve İtalyan markaları Edilcuoghi ve Edilgres ile seramik sektörüne öncülük ve liderlik eden Kaleseramik’in ‘Bronz Sponsor’ olduğu Sürdürülebilir Markalar Konferansı (Sustainable Brands 2016 Istanbul), 26-27 Mayıs 2016 tarihlerinde Swissotel The Bosphorus’ta gerçekleşti. Kale Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Derya Ercan, yerli ve yabancı çok sayıda katılımcının izlediği...