Tüketicinin gayrimenkulde taleplerini belirlenmesi Haberi
Konuttan AVM'ye, villadan ofise kadar farklı ürün gruplarında proje sayısının her geçen yıl artması sektördeki rekabeti de kızıştırıyor. Bu süreçte fark yaratanlar ve tüketicilere farklı olanı sunanlar kazanıyor.
Türkiye’de ofis ve AVM yatırımları birbiri ardına yükseliyor. îş süreçlerinde fark yaratabilen ve tüketiciyi cezbeden projeler yatırımcısının yüzünü güldürüyor.
Eva Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Cansel Turgut Yazıcı, gayrimenkul sektöründe tüketici trendlerini iyi takip edip müşterilerinin beklentilerini iyi analiz edebilen yatırımların başarılı olabildiğini söylüyor. Son yıllarda hayat standartları yükselen Türk halkının özellikle konut alırken sosyal donatılara ve ulaşım kolaylığına odaklandığına dikkat çeken Yazıcı, “Merkezi lokasyonların değerlenmesi ve bu doğru bölgelerde gerçekleştirilen projelerin doğru fıyatlandırılması halinde başarılı olmaları kaçınılmaz” diyor.
İhsanların ilgi alanlarında ve ihtiyaç duydukları yaşamsal faaliyetlerinde doygunluğa ulaştıkları noktada farklı detaylar aradıklarına dikkat çeken...