18 / 05 / 2024

hızlı ulaşım

hızlı ulaşım

Türkiye'nin kırk yıllık hayali hızlı tren, Ankara-Eskişehir seferlerine başladı. Bin 76 kilometrelik yeni hat inşa edildi. Mevcut demiryolu hattının yarısı yenilendi. 2002'de 111 milyon lira olan yatırım harcamaları, 2010'da 2 milyar 500 milyon liraya çık

Bakan Uraloğlu'ndan hızlı tren müjdesi geldi! Süre 2 saat 45 dakikaya inecek!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu yaptığı açıklamada Kırıkkale-Çorum-Samsun Hızlı Tren Hattı'nın tamamlanmasıyla 7 saat mesafesi olan Ankara-Samsun arasının 2 saat 45 dakikaya ineceğini söyledi.

Elazığ-Diyarbakır arasına hızlı tren geliyor!

Türkiye'de ulaştırma alanında çalışmalar tüm hızı ile sürüyor. Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu, Elazığ-Diyarbakır arasına hızlı tren müjdesini verdi. 

Karadeniz'e hızlı tren müjdesi: Kırıkkale-Çorum-Samsun Hızlı Treni ile Ankara-Samsun arası 2 saat 45 dakikaya düşecek!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, hızlı tren ağını Karadeniz'e ulaştıracaklarına dikkat çekti ve Kırıkkale-Çorum-Samsun Hızlı Tren Hattı'na ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. İşte ayrıntılar...

İki büyük şehir arası mesafe 80 dakika olacak! Bakan Uraloğlu'ndan yüksek hızlı tren müjdesi!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ankara- İstanbul arası yüksek hızlı tren müjdesi verdi ve iki büyük şehir arası mesafenin 80 dakika olacağını açıkladı.

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Uraloğlu'ndan yüksek hızlı tren müjdesi! Ankara ile Çorum arası 1.5 saat olacak!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Delice-Çorum Yüksek Hızlı Tren Projesi'nin (YHT) 2024 yılında ihale edileceğini söyleyerek müjdeyi verdi. Yeni yüksek hızlı tren hattı ile Ankara il Çorum arasın 1.5 saat olacak.

52 kente daha yüksek hızlı tren geliyor! Bakan Abdulkadir Uraloğlu'ndan YHT müjdesi!

Ulaşım çalışmalarına yenisini ekleyecek olan Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, 52 şehre daha yüksek hızlı tren yapılacağını ilan etti. İşte projeye ilişkin tüm detaylar...

Bakan Uraloğlu'ndan yeni hızlı tren müjdesi: Ankara-İstanbul arası mesafe 80 dakika olacak! 

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu,  Ankara-İstanbul arasını 80 dakikaya düşürecek yeni bir hızlı tren projesinin olduğunu açıkladı.

Mlli Hızlı Tren’in tasarım aşaması bitiyor!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’ndan Milli Hızlı Tren müjdesi geldi. Uraloğlu, işletme hızı 225 kilometre olan Milli Hızlı Tren'de dizayn çalışmalarının yüzde 90'ının tamamlandığını ifade etti.

Hızlı tren müjdesi geldi! 54 ilde hızlı tren olacak

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, yapmış olduğu açıklamalar ile birlikte 54 ilde hızlı tren olacağını açıkladı. İşte detaylar…

Hızlı tren hattı yapımında ortaya çıkabilecek sorunların tespit edilmesi için önerge verildi!

Hızlı tren hattı yapımına yönelik olarak ortaya çıkabilecek sorunların tespit edilerek çözüm yollarının belirlenmesi için meclise önerge verildi.

Halkalı-Kapıkule Hızlı Tren Hattı'nın yapımında hafriyatlar meclis gündeminde!

Halkalı-Kapıkule Hızlı Tren Hattı'nın yapımında ortaya çıkan hafriyatın çevredeki meralara dökülmesi meclis gündemine taşındı. CHP'li Aygun, konuyla ilgili soru önergesi hazırladı...

Adil Karaismailoğlu'ndan Aksaray'a Yüksek Hızlı Tren müjdesi!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu yaptığı açıklamada Aksaray'ın Yüksek Hızlı Tren isteğini bildiklerini ve bu konuda çalışmalar yürüttüklerini söyledi.

Adil Karaismailoğlu'ndan Ankara-İzmir hızlı tren hattı açıklaması!

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, yaptığı açıklamada, " Ankara-İzmir hızlı tren hattıyla ilgili de çalışmalarımız devam ediyor." dedi

hızlı ulaşım Haberi

hızlı ulaşım

 

Ulaştırma Bakanlığı, 2023'te Anadolu'nun birçok şehrine ' hızlı' ulaşım planlıyor. Hedef, Cumhuriyet'in yüzüncü yılında 9 bin 978 km hızlı tren hattı, 4 bin 997 km konvansiyonel hat olmak üzere 14 bin 975 kilometre yeni demiryolu hattı inşa etmek. Bu Cumhuriyet tarihinin en büyük demiryolu hamlesi. Hükümet bu projeye büyük önem veriyor. 11 bin kilometre olan demiryolu ağı 12 yıl içinde iki katına çıkacak. Bakan'a göre, 'kara tren gecikir', anlayışı yerini ' hızlı tren yetişir' anlayışına bırakacak.   Bu hedefler, demiryolu tarihinin de yeniden yazılması anlamına geliyor. İstatistikler değişecek gibi. Çift hat uzunluğu yüzde 9'dan yüzde 50'ye yükselecek. Yüzde 26 olan elektrikli hat oranı da yüzde 60'a...   Hedefler gerçekleştiğinde İstanbul, Ankara, İzmir, Sivas, Bursa gibi şehirlerin yanı sıra Yozgat, Trabzon, Diyarbakır, Malatya illerini...