abdi ibrahim ilaç Haberi
Cezayir ve Kazakistan’da 100 milyon doları aşan yatırımla fabrika kuran Abdi İbrahim, buralardan farklı pazarlara da ihracat yapmak için üretim ve satın alma işbirliklerini değerlendiriyor.
Abdi İbrahim CEO’su Süha Taşpolatoğlu, 2020 hedeflerinde beş başlıkta büyüme planı yaptıklarını söylüyor. Taşpolatoğlu, “Global pazarda büyümek için yeni fırsatlar sunabilecek ülkelere bakıyoruz” diyor.
Türk ilaç sanayisinin en büyük oyuncusu olan Abdi İbrahim, 180 marka, 350'ye yakın ürün ve 30 uluslararası lisansör şirketle 50 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor. Türkiye'deki farklı alanlarda gerçekleştirdiği yatırımlar dışında yüzünü dış pazarlara çeviren şirket, sektöründe global bir marka yaratmak için fabrika yatırımlarından satın alma ve şirket işbirliklerine kadar birçok alanda adım atmaya hazırlanıyor.
Abdi İbrahim ayrıca yeni yapılanma ile birlikte 2020 stratejik hedefleri oluşturdu. Temelde beş tane büyüme alanı oluşturduklarını söyleyen Abdi İbrahim...