Türkiye İMSAD tüketiciyi bilinçlendirme kampanyası Haberi
Kuruluşunun 30. yılında kaliteli inşaat malzemesi kullanılmasının önemi konusunda tüketiciyi bilinçlendirme kampanyası başlatan Türkiye İMSAD’ın ikinci kamu spotu da gösterime girdi. Önceki hafta “Sesimi duyan var mı?” adlı ilk kamu spotu ile güvenli yapıyı öne çıkaran Türkiye İMSAD, bu kez ‘Enerji Verimliliği’ konusunu belleklere yerleştirmeyi amaçlıyor. Muhteşem Yüzyıl oyuncularının da rol aldığı film tadındaki kamu spotu ile tüketiciye ‘Enerjimizi Boşa Harcamayın’ çağrısı yapılıyor.
Kuruluşunun 30. yılında, kaliteli inşaat malzemesi kullanılmasının önemi konusunda tüketiciyi bilinçlendirme kampanyası başlatan Türkiye İnşaat Malzemesi Sanayicileri Derneği’nin (Türkiye İMSAD) ikinci kamu spotu da gösterime girdi. Önceki hafta “Sesimi duyan var mı?” adlı ilk kamu spotu ile güvenli yapıyı öne çıkaran Türkiye İMSAD, bu kez ‘Enerji Verimliliği’ konusunu belleklere yerleştirmeyi amaçlıyor.
‘Enerjimizi Boşa Harcamayın’ kamu spotu, Türkiye İMSAD’ın...